![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad als je van Haaksbergen Eibergen in rijd is het aan de linkerkant voor de brug. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() daar heb je een mooie golf van gemaakt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgen/bandencombinatie is helemaal super
![]()
|
||||
|
||||
![]() super combi jah
![]() succes ermee
|
|||
|
|||
![]() Dik apparaat ! Mooie stijl.
Ik zou de mistlamp onder je bumper zetten. En wat heb je met je tankklep gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mistlamp onder de bumper lukt niet omdat ik dan het asfalt beschadig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() vet coole styl leuk om te zien heb jou auto nog gezien in dinxperlo
gr jarnogti |
|
||||
|
||||
![]() Nu met dakrekje, zonder opel logo en met een hoop nieuwe stickers.
![]() ![]() En de mk2 van een vriend van me ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die wielen zijn echt supervet
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ach ja het dakrekje.... ik vind het wel geinig staan en ik moet toch ergens mijn 15 schapen op knopen als ik op vakantie ga
![]() En die wieltjes ben ik ook wel erg tevreden mee. Netjes elke week even weer een beetje op poetsen en dan blijft het mooi |
|
||||
|
||||
![]() Heel leuke auto('s) hoor.
Jammer dat jullie zo ver weg wonen anders konden we misschien eens een leuke foto maken met drie van die "retrorollers". Ik zou zeggen ga zo door.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Aangezien het alsmaar kouder wordt en ik met gepolijste wielen rijdt leek het me handig om er maar een setje winterwielen onder te gooien en zie hier het resultaat 155/70-13 winterbanden op originele 13 inch wielen.
![]() Ik heb de wielen een tikkeltje roder gemaakt dan dat ze ooit waren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk golfje
![]() volgens mij heb ik je wel een keer in almelo zien rijden Ik vind dat opel logo wel wat hebben, het past wel bij de stijl van de auto. ![]() enne..... opel en vw dat bijt elkaar altijd al een beetje he
|
|||
|
|||
![]() jammer dat het opel logo daar moet hangen, buiten dat om toch een leuke wagen
|
|
||||
|
||||
![]() Het opel teken licht reeds lange tijd in de schuur ik was er ook wel een beetje op uit gekeken. Maar voor de rest blijft de auto wel een beetje zo denk ik.
Het is trouwens wel een stuk comfortabeler rijden zo met die dikke banden best wel relaxed eigenlijk. |