![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1 van de oprichters had ruzie lopen maken op het brommerforum geloof ik.. Iets met geachte motormuizen, verder weet ik er ook niks van..
foto met link en deze foto: ![]() ergens onderaan staat btw "volkforum organiseert zelf....." de S mist
Last edited by Berserker : 23-09-2008 at 14:45. |
|
||||
|
||||
![]() Staat nu al onzin in
![]() Wees gewoon eerlijk, Het rallyegolf topic heeft bijna geen kijkers gehad. (nog geen 25000 in 2 topics) En volgens mij: Word er dus gewoon opgezet, wat de auteur zelf het leukst vind of zelf mee bezig is. Als je zomaar wat kan bij voegen, zal het vlug een rotzooitje worden. gr ruud |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
op enkele tientallen forums staan al links naar hier, zonder dat wij ze geplaatst hebben
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was al vrolijk mijn hele project topic erin aan het kopieren, maar dat mag dus niet?? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is het hele concept van wikipedia,... en toch een van de grootste sites ter wereld ![]()