![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zou zeggen V-Maxx.
Heb al een aantal van deze setjes gehad en is me goed bevallen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een okkazie schroefset... welke norm qua kilometers is zo de maximum dat zo'n schroefset mag gereden hebben mocht je die willen aankopen ? Ik weet namelijk setje liggen 10.000km gereden.. |
|
||||
|
||||
![]() die tec-tuning heb ik ook onder men 3 10 cm v\a.....
vin de wegligging vergelijkbaar met toen ie nog origineel was dus niet bottenbrekend stug ofzo..... gr. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alleen die lange ozo lange advertentie's op mp ![]() best redelijk spul dat v-maxx maar om nou te vergelijken met koni nou dat gaat wat te ver |
|
||||
|
||||
![]() TA Technix komt uit Duitsland hoor. Niet uit Azie. En heb ik er onder zitten voor 200 euro. Ben geen schroefset gewend, maar rijd lekker hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik haal die goedkope meuk niet meer. Heb supersport gehad. Die moest ik verstellen met hamer en beitel. Vmaxx schroefset was ook na half jaar niet meer te verstellen.
Daarna KW gehad. Flink laag en toch supercomfortabel. Heb nu Weitec gekocht met nog 2 cm draad over en carter ligt op 2cm van de grond (jetta mk2 TD). Stuiterd beetje maar zeker niet ernstig. Op asfalt ligt ie super!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heel goed spul voor dat geld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik rij met een setje van JOM onder mijn 3 cabrio.
Ik kan er erg laag mee en het comfort blijft redelijk behouden. Ook dit was een setje van rond de 200 euro. |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou kiezen voor een KW-setje variant 2 (instelbaar) en kan superlaag.
(ik heb deze onder een vw golf 1 cabby). succes. braboos |
|
||||
|
||||
![]() Heb een setje van Raceland kan goed laag!. ik zit met mijn voorlip bijna op de grond hij zou nog lager kunnen maar ik zit dat met het probleem dat mijn uitlaat het gaat begeven (MK3 1.6 '96) heb trouwens 16inch bsx'jes eronder liggen met 40 hoog banden!. en ligt lekker op de weg.
|
|||
|
|||
![]() heb onder de daily een rokkor setje heb nog zowat een cm of 6 draad over en ism 14" is dit plat genoeg op een golf 2.En betreft comfort mag ik niet klagen.
|
|
||||
|
||||
![]() ..
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 09-09-2010 at 22:11. |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg TA Technix das super,goed laag en Hottunning heeft ook nog super garantie/service
Tekoop:schroefset
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hottuning echt daar hoor je verhalen over ![]() moertje kopen . garantie moet je borg betalen kennis van mij wacht al half jaar op teruggave van zijn borg, en garantie heb je nogal eens daar. skg streetperformens en hottuning zijn zo zielig met bovenop elkaar adverteren.de een € minder dan ander 2€ minder pffff met dezelfe add. de een low budged setjes. de andere begint er dan ook mee, is maar mijn menig ![]() en bijna alle goedkope set komen uit china alleen de ene chinees kan beter lassen en meten als de andere. alles word nagemaakt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook volkswagen laat producten in China maken dus daar is niets mis mee. Je denkt toch niet dat ze alles zelf in eigen beheer produceren ![]() Wat betreft de prijsoorlog op marktplaats: inderdaad hiermee is Jan met de pet op vanaf zijn zolderkamertje begonnen. Als je geen service/garantie hoeft te geven kun je genoegen nemen met een kleinere marge. Wij als winkeliers moeten enigzins mee omdat je natuurlijk ook wil verkopen. Marktplaats zelf zou dit anders moeten aanpakken omdat dit zo ook niet opschiet. Binnen 1 dag sta je met een advertentie op pagina 100 omdat iedereen maar continue zijn advertentie omhoog plaatst. Ik zou zeggen: doe ze een voorstel als je je eraan ergert. Wat betreft het borg betalen bij garantie: helaas is dit noodzakelijk omdat de klant vaak beloofd het oude product meteen terug te sturen als hij het nieuwe heeft en je vervolgens als winkelier hier naar kunt fluiten. Dit kost ons dus geld en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je moet echter na beoordeling van het product wel meteen je geld teruggestort krijgen. Gelukkig hebben wij met Vmaxx echt nauwelijks garantiegevallen gehad in de afgelopen jaren en we verkopen toch echt veel sets per week! Als je serieus een set wilt kopen laat je dan gewoon voorlichten in een shop zodat je weet wat je koopt. De verkoper kan dan jouw wensen afstemmen op het product en je de juiste set verkopen. Misschien ben je dan iets meer kwijt maar service, advies en duidelijke garantievoorwaarden zijn ook wat waard! ...enne...de koffie is gratis! zie dat maar eens bij een webshop te krijgen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk eens eentje met een duidelijk verhaal.
![]() Ga d'r gewoon van uit dat een schroefset van 200 euro niet zo goed is als eentje van 2.000 euro. Lijkt me ook vrij logisch. Als je het circuit op wilt met je auto kost het nou eenmaal geld om veilig te racen. Wil je gewoon de weg op en laag rijden, zal zo'n goedkoop setje echt niet mis zijn. Kijk hoeveel van die (volgens sommige) levensgevaarlijke goedkope prullen setjes d'r op de weg zijn, en je hoort er nooit iets negatiefs over (in de zin van ongevallen door exploderende dempers of weet ik wat ![]() En als er iets mis gaat, komt dat meestal doordat de gebruiker de boel zo laag schroeft dat je vroeg of laat de hele zooi lek rijdt of je auto uit elkaar rammelt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd dus waarom dan voor meer geld v-maxx waar ook de delen van uit china komen. maar dan met een heel lang mooi verhaal erbij, v-maxx vergelijken met koni gaat nergens over gewoon de cheap 200 setjes of anders kw idd gewoon ff mijn mening ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Critici zullen er altijd blijven (he Lager) en iedereen tevreden stellen zal toch nooit lukken. Zoals ik al zei, bij alle merken komen delen uit andere landen en dus ook China. Het verschil zit hem in de ontwikkeling en het testen. Als ik vandaag een los deel van een schroefset bestel dan heb ik dat morgen. Kan dit bij de andere merken ook?? Overigens is Vmaxx onafhankelijk getest in Engeland door 2 motorsport bladen en kwamen ze wat betreft prijs en kwaliteitverhouding als zeer goed uit de test t.o.v. Koni en andere merken. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja jij bent helemaal weg van v-maxx dat was al duidelijk ieder zijn mening en budget ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd jom is duits en rijd zekers goed voor een hele nette prijs ![]() |