![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als dat er toen allemaal aan mankeerde dan was ie die 7500 niet waard. Of is het later pas stuk gegaan? |
|
||||
|
||||
![]() half om half...airco deed het niet bij aankoop oa...ik heb toen ook gezegd voor dat geld mag er gewoon niks aan mankeren!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar ben ik het ook wel een beetje mee eens
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt staat alweer te koop ivm dat ze een kleine baby krijgen... Hij heeft hem van mij voor €9250 euro gekocht inl schroefset en velgen...en wat originele onderdelen erbij geleverd.. Had de auto voor €7500 te koop staan zonder toebehoren...... ![]() Airco deed voorheen wel en was nog nagekeken voorheen....Later bleek en klopt was er wat mis mee en hoe en wat weet wist ik precies ook niet!!! Sensoren waren al vervangen en had er rekening van €350 aan kosten Airco bij gedaan met bon.... OP MIVW meeting was alles perfect nog.... Last edited by henkwassenaar : 04-10-2008 at 11:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sommige mensen hebben de wagen in het echt nooit gezien en en kunnen er dan ook niet over oordelen vind ik terwijl ik hem zelf origineel uit de schowroom van een vwdealer had gekocht als schowmodel....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt het en zag ik dat jij er ook al op had geboden op mplaats...!!! Last edited by henkwassenaar : 04-10-2008 at 15:57. |
|
||||
|
||||
![]() eh nee hoor ik heb niet geboden...
|
|
||||
|
||||
![]() leuk dat ik deze topic per toeval heb gevonden..via search echt handig
![]() ook interresant wat er wordt gezegd over mijn auto toen |
|
|||
|
|||
![]() Is ook een schitterende wagen ! Heb je hem inmiddels al op de 90.000 ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx Tim! nee staat nu op 88.000. mischien in 2012 op de 90.000 ![]() Hoe is het met jou prachtige zeldzame Highline?? wanneer is ie klaar?? |