![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ow, da's inderdaad niet echt prettig, nee. Heb je nog schade?
Wat vinden jullie trouwens hiervan, een Tatra op BRM's! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nej glukkig niet dus mocht de gezelligheid gister niet drukken...oefff... ziet er goed uit !!!! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook wij vonden het (ondanks de stijve tepels) erg gezellig
wij zijn er de volgende keer weer bij.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Past denk ik wel bij mij voor de deur !!! Errugh mooie wagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ bussie: ik zal even wat brochures voor je verzamelen en waarschijnlijk van de week naar jou opsturen, okay?
|
||||
|
||||
![]() Was heel leuk!! Nieuwe gezichten EN auto's! o.a de bmw club.....
@BKZ; Heb geen harde tepels gezien! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie had deze sticker op zijn raam?!!?!?!?!?!?! DIE HEB IK OOK!! Zekers ook in spa gekocht! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok zie het wel verschijnen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leon had ze. :o @Roltlater succes bij Bien want die krijgt echt alles kapot ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dis wel een heele coole stickert!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb je net gemist denk ik, ik was wat later met de Boxer Crew. Ik wil de stickers nog wel hoor! Euro misschien? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep! Bob had die voor zijn jetta gekocht maar las thuis de tekst pas, dus die kon beter op mijn kevertje! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjit, had ik beter moeten kijken! Quote:
@BKZ; hier spreekt roltlater; TNX bussie, ben blij met mijn nieuwe baasje bien, ze is ZOOOOOOOOOOOW lief! :p :p :p Dikke kus van je ex Roltlater! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien was het legergroen. De enige 2 legergroene auto's die er stonden waren een T3 variant en een kever.
|
||||
|
||||
![]() En aangezien er staat; typ eins, zal dat de kever zijn geweest!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
we hebben een rits baan aangevraagd bij de gemeente en een rotonde bij de ingang van het parkeer terrein want als er vier kevers rijden en remmen knallen er gelijk 2 andere auto's op elkaar was wel lache hun stonden het schade formulier in te vullen en je kijkt ff de andere kant op en brazen word geramd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Psies!!!! enneh, gelukkig voor iedereen dat ik in de bug bleef, even uitstapte, maar heel wijs toch maar weer terug het beessie in !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IDDD we zaten te eten boven en ik zag het gebeuren en ik zag steef uitstappen en zijn deur dicht smijten (achteraf blijkt dit ook wel nodig) en ik zei karen blijf aub zitten anders gaat het mis maar je hebt een goeie zelfbeheersing(had ik nie gedacht)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ow jee, Rob!!!!....sta ik zo aangeschreven joh???.... nee, idd, was beter voor die heer ook dat ik weer terug de auto inging. Voor de rest een top avond, beetje jammer dat je je pruik in je tas hebt laten zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dress code????? verrekt wineig van gemerkt, Ik zag een kansloos iemand met een blauw glitter shirt en gouden kettingen om zijn hals heen, en een foute bril op, o shit dat was ik,
![]() Oja, ik haal weonsdag me kever op Stepan, ik heb dan een bestelling in Den haag, dus zit ik toch al een beetje in die richting, Dus schrik niet als je thuis komt en de Ovaal is weg, als het meezit hebik hem dan weggehaald, Toch nog bedankt, en bugstuk bedankt voor die hond bij de auto, misschien iets voor op het dakrek ![]() ![]() Bedankt, en ben beneiuwd naar de foto's @ sabine en Bob, pas op met de Drive in dingen en parkeergareges met die rolator op je dakrek, Ik zat ook op de grans bij de King drive bij de burger King, ging net, me antenne boog wel naar beneden, maar die rollator buigt iets moelijker,,, ![]() Was wel een keer leuk om met je eigen kever naar de ACn te gaan., lijkt me volgende keer nog beter om hem ook weer gelijk voor de terugweg te gebruiken., zat nu bij Micheal zijn Ovaal achterin, wel lekker knus ![]() zo weer ff genoeg