![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb ook ooit een Vmaxx setje onder mijn mk1 gehad.. Naar mijn mening bokkehard!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kan ik mij 100% bij aansluiten had ook Vmaxx onder mijne jetta en echt hard!... stond niet eens egt laag dusja.. Comfort --> meer sparen en degelijke set kope... |
|
||||
|
||||
![]() Verlagen en comfort? Dat is toch een beetje net zoiets als vrouwen die niet zeuren?
|
||||
|
||||
![]() Een utopie inderdaad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En toch durf ik de FK Königsport aardig comfortabel te noemen!
|
||||
|
||||
![]() comfort? wat is dat?
haha.
|
|||
|
|||
![]() volgens mij ontkom je er ook niet aan om te gaan stuiteren....
![]() Als je met 15 inch en een plat bandje wilt gaan rijden, moet ie wel flink omlaag anders ziet het er nog niet uit.... ![]() En ik rij redelijk laag met een tec tuning set onder een jetta 1 en reken maar dat dat hobbelt en stuitert... hahaha ![]() Last edited by bluebastard : 07-11-2008 at 21:52. |
|
||||
|
||||
![]() hm. en hoe zit het met 60-40 vaste verlaging dan? ben al beetje aan het zoeken naar foto's van golfjes met deze verlaging, iemand hier er nog foto's van? even voor het idee hoe laag dat is. want zo'n setje is goedkoper dus kun je een duurder merk
![]() ![]() ![]() ![]()
Du brauchst keine panische angst zu haben, Ich fahre Volkswagen.. ![]() Ride: 1995 Golf mk3 'Rolling stones' Engine: 1600 with 75 horses inside. ![]() Last edited by matt8 : 08-11-2008 at 20:50. |