![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nee, maar ik wil binnenkort wel even gaan knoeien eraan :P
|
|
||||
|
||||
![]() donderdag gaan we aan de slag
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, de 5 bak hangt erin, nu alleen nog de baksteun aanpassen.
|
|
||||
|
||||
![]() Mocht het niet lukken, ik kan maandag ook nog voor je lassen.
Martijn
|
|||
|
|||
![]() Hopelijk krijgen we ook een foto'tje te zien als ie op z'n plaats zit?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, vandaag even actief bezig geweest, baksteun aangepast.
Ik heb hem meteen goed laten lassen door m'n pa. Het laagje zinkspray is nu aan het drogen dus ik zal morgen even een foto'tje ervan schieten als alles erin zit. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Het is dus uiteindelijk een aangepast 020 5 baksteun en een Polo 5 bak steun geworden. ![]() ![]() ![]() Helemaal precies op maat is het niet...ik moest hem een cm'tje omhoog schroeven omdat de aandrijfas aanliep ![]() ![]() Schakelt goed naar tot aan de 4e versnelling....de 5 heb ik nog niet gevonden ![]() En er rammelt nog het een en ander. |
|
|||
|
|||
![]() Nou ziet er niet slecht uit zeg. Heb ook even moeten zoeken eer ik alle versnellingen kon nemen. Achteruit is nogal stroef.
Ik zie wel dat je ook een kleinigheidje hebt vergeten 'net zoals ik wss'. Dat is dat er op de rubber waar je bout door steekt voor bevestiging een pijl op staat. En die zou in principe juist 90° verdraaid moeten staan wss. 'Zie originele inbouw wijze'. En nee, ik zeg het niet nu pas om de plezante uit te hangen. Heb dit ook nog maar ontdekt , wanneer ik gisteren de ganse boel terug demonteerde ![]() Weet zelfs niet of het dan nog past. Voor de rest, ziet er 1ste klas uit man!
retropilots.be ![]() Last edited by Rétrokroezer : 24-12-2008 at 23:09. |
|
|||
|
|||
![]() Reeds de 5de versnelling kunnen nemen?
Ik heb het gevoel dat ik hem wel in 5de kan steken, maar ik weet niet of hij wel de versnelling neemt. (voor de duidelijkheid, zit gewoon in de auto zonder aangesloten motor)
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de 4 bak er weer in hangen
![]() Ging me net iets teveel geknoei worden om het echt netjes voor elkaar te krijgen. Aandrijfassen hingen gewoon niet goed en ik kon de 5 ook nog steeds niet vinden. En ik zou weer een nieuwe steun moeten maken, en ik had er geen meer op voorraad ![]() (de moeite die ik er nog in zou moeten steken weegt voor mij niet op voor het uiteindelijk resultaat en ik wil niet nóg een aandrijfas á 50 euro slopen) |