![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zeer netjes hoor!
En die km stand! Ben verliefd!
|
|||
|
|||
![]() wat een schitterende auto zeg!!
ik denk dat als ik het geld had liggen, dat ik er toch eens goed over na ging denken..
|
||||
|
||||
![]() Geweldig mooi auto. Wel stevig geprijsd als je je bedenkt dat de nieuwprijs lager heeft gelegen. Maar voor nu is hij zeker zijn geld wel waard!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en dan wel dat lelijke achterpaneel eruit halen met die rare knik erin ![]() Echt een super auto! Vind de prijs ook nog niet heel erg gek voor een auto in die staat! Ik weet nog wel vorig jaar op VAG Fest kwam ook iemand aan met een Originele hele nette gele Swallowtail. en geloof het of niet maar hij kocht op zaterdag een set heldere achterlichten heldere koplampen en logoloze grill, en zondag stond ie daar met zn gepimpte bak.. wil niet weten hoe dat ding er nu bij staat! hopen dat deze niet in verkeerde handen terecht komt! |
|
||||
|
||||
![]() Ja goed, groceries of een originele in top staat verkeerde Swallowtail van dik 10 rooien.
Overigens vind ik het op moderne auto's ook prima hoor.. vanaf de golf 4 ofzo .. Ouder dan dat weet uit ervaring dat je overal (±) zo plat mee kan gaan als je wil zonder air.
|
||||
|
||||
![]() Dat dit nog bestaat...
![]()