![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, ik ben voor het eerst sinds ik 'm opgehaald had weer even weg geweest met 'm! Had er nieuwe bougies, bougiekabels/bobinekabel, rotor/verdelerkap opgezet en een nieuwe accu geplaatst, maar hij verzoop nog steeds. Dus vandaag carburateur schoongemaakt, de boel even af laten stellen, koppeling gelijk even beter afgesteld en het ding reed weer als een zonnetje
![]() Nu nog het plaatwerk voor elkaar dan kan de auto weer echt de weg op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lees net dit topic mischien heb je er wat aan
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54099 |
|
||||
|
||||
![]() Dank voor de tip auke, ga 'm even bijhouden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wederom een drukke week achter de rug, dus niet veel gedaan aan de gl. Ben wel een tijdje met het nieuwe spatbord bezig geweest, maar krijg 'm nog niet pas... Liggen inmiddels wel 2 deuren in m'n auto, die gaan morgen mee naar m'n werk. Eens even kijken of we er nog 1 fatsoenlijke deur van kunnen maken, want de deur van de GL zelf viel toch ook nog wel wat tegen
![]()
|
|||
|
|||
![]() heel vet ding...
zag je dieseltje te koop staan.. ook een beauty hoor.. succes ermee |
|
|||
|
|||
![]() foto's marco foto's !!!!
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Zo bij deze weer eens wat foto's. Motor laatst even gedaan, had even flink onderhoud nodig...
Vies he? En nog wat nieuwe dingen, maar niet op foto. En deze ruimte moet dus nog wel even schoon en netjes worden gemaakt, maar wil hem eerst rijdend hebben ![]() Zo staat de golf er nu dus bij. Foto's van de deur die eruit kwam... Bij de klink is het plaatwerk ook nog aardig rot en krom (inbraakschade vermoed ik), dus eigenlijk is de deur wel afgeschreven, zeker als je de ziet wat er onder de rubbers vandaan kwam. Van binnen ook niet veel meer ![]() ![]() ![]() De oplossing: Van deze deur gaan we (heb een collega erbij voor het laswerk) een oude type deur maken. Dus de hoek van de spiegel voor eruit, gaatjes van de strips dichtprikken en een klein stukje nieuw plaat onderop ![]() Verder was ik vanavond nog even bezig geweest met wat poetswerk, en heb ik mijn klinkplaatjes gepolijst. voor de tijd en na de tijd ![]() Verder vandaag maar een nieuw spatbord besteld, en gelijk ook maar een nieuwe grille met nieuw logo (oude kreeg 'k niet meer echt netjes gepoetst), nieuwe knippers en nieuwe bumpersteunen. Bumper had ik al ![]() Verder deze week niet zoveel tijd meer, maar zodra er wat te melden is gooi ik het hier wel bij ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 27-04-2009 at 22:17. |
|
||||
|
||||
![]() Nou, er is eigenlijk nog niks afgemaakt, hij is alleen netjes gepoetst en gedaan. De nieuwe wielen zitten eronder, en ik was bezig met het plaatwerk. Spatbord staat gelukkig al wel in de primer, de deur is nog niet af. Waarschijnlijk gaat ie de VAG-meeting in Burgum niet halen, omdat de deur nog wel even op zich laat wachten. Ik kan er niet meer aan werken, omdat mijn baas falliet is gegaan, en ik werkte op de zaak aan de deuren. Die staan daar nu dus nog, en wanneer ik ze terug krijg weet ik nog niet. Erg jammer, en weet dus nog niet waarmee ik nu in Burgum kom.
Huidige stand van zaken:
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit kerel, en met de rest komt het best goed !!
gr. martijn
|
||||
|
||||
![]() Knap zelf een oud type deur maken. die vind ik persoonlijk ook mooier dan het nieuwe type
![]()
|
|||
|
|||
![]() Voordat je met die deur begint, misschien heb je wat aan deze deur:
http://link.marktplaats.nl/252411865
|
||||
|
||||
![]() Begint al zeker een mooi golf te worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig marco. nieuwe velgen heb ik even gemist. is dit die set imi's die op vwforum (en hier?) te koop stonden? wel gaaf hoor. Fuchsen zijn mij alleen een beetje aan de dure kant, maar ik heb er ook wel eens over nagedacht. Go on, goed bezig met de golf!
|
||||
|
||||
![]() WOW! Wat een goede poetsbeurt al niet kan doen. Wielen zijn trouwens ook een perfecte keus onder deze kleur! .... Leuke auto ook met die kilometerstand, rijd zeker heerlijk..
![]() Grz Niels
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor de tip, maar ik was al druk bezig met m'n deur, ik kan er alleen even niet bij, moet op afspraak met toestemming van de bank blablabla. Verder bedankt voor de leuke reacties ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke velgen man! ben benieuwd wat dit wordt!
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk een golf ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat is het merk van deze hoepels?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MSW, ze komen misschien te koop binnenkort, mocht je belang hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sinds dat ik mijn deurtjes terug had ben ik weer rustig verder gegaan. Gaatjes van de strips had ik al dicht, maar moesten nog netjes strak afgewerkt worden. Roest onderaan de deur is ook weggehaald en strak gemaakt. Gister de deur in de epoxyprimer gerold waar dat nodig was, en vandaag ff geschuurd en in de finishprimer gespoten. Gister ook vast de gaten voor de spiegel gemaakt, zou nu weer helemaal goed moeten komen
![]() Zo lag ie er vanmiddag bij Als alles goed gaat, gaat ie van 't weekend in de kleur. Kan niet wachten tot ie rijd ![]() ![]() ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 02-06-2009 at 22:28. |