![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij een garage bij ons in de buurt op advies van micha die zijn chassis ook heeft aan laten passen zodat de aandrijfas vrij ligt. Ze slijpen er een stuk uit, lassen er een nieuw plaatje in die wat hoger ligt en zorgt dat alles weer in de tectiel zit. de auto gaat er donderdag heen en laat vervolgens wel foto's zien van hoe het er dan uitziet. tim |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig kerel!
|
|
||||
|
||||
![]() Die van mij met kw schroefset nergens last van :
![]() . Volgens mij heb ik jou voor een paar weken terug zien rijden in de buurt van drachten kan dat klopen?
VAGH polo 1.3 g40 (93) Last edited by Joey_G40 : 17-02-2009 at 13:55. |
|
||||
|
||||
![]() hey joey
is wel bekend probleem dus is wel apart dat hij hem bij jou niet raakt, is ook alleen als je wat inveert. of heb je hem vol met bumpstops zitten, dan doet hij het ook niet? maar ik ben een paar weken geleden niet in drachten geweest dus misschien was het iemand anders.. bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
![]() Dan is kw toch beter als fk dan,ik had mijn coupe toenertijd net zo laag en nergens geen last van.
|
||||
|
||||
![]() wat is er dan aangepast bij kw wat fk niet heeft?
de as ligt net zo hoog. ik weet niet hoeveel schroefdraad hij nog over heeft? ik heb nu nog 1cm over en de fk set is voorzien van ingekorte dempers dus waarschijnlijk ligt hij dan ook nog wat lager. |
|
||||
|
||||
![]() Hee Tim!
Snap je het nou echt niet dat verschil? De coefficientie-waarde van de correspondentiehoogte tussen veer A en veer B zijn disintrictief. De Variabele Sloekgang (VS) tussen de periferende altitude-rating is dus compleet allectief. Snap je? |
|
||||
|
||||
![]() kijk aan die informatie heb ik iets, ik zal de boeken er is bijpakken
bedankt ampu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahah!
Hee, gaan we zondag nog wel even meeten? Hoorde van Rick dat jullie in de groene engel te vinden zijn, geloof dat wij kaartjes hebben voor vivaldi? Gaan we wel naar Berghemse optocht? DE FOTO's VAN DE KEVER IN DE PRIMER STAAN OP M'n TOPIC! Last edited by martijnvanderh : 17-02-2009 at 21:02. |