![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij reageert nu alleen maar op de kwaliteit,de rest wat ik vermeld is dat niet belangrijk dan.. En,een fiets van de Gamma, die 135 euro kost ,is ook getest.....maar het is en blijft toch ook troep. |
|
||||
|
||||
![]() Zit wel iets in wat Rooney zegt. Ik zou zelf ook geen TEC tuning setje op een dikke G60 schroeven. Zelf ga ik binnenkort een TEC setje aanschaffen voor m'n Golfje, alleen omdat dat geen spannende performance auto wordt die hard door bochten hoeft/moet. Voor een simpel autotje is dit prima. Ik rij misschien maar 2000km per jaar met die Golf.. dan vind ik het onzin om er een dure set van KW eronder te zetten.
Als ik een schroefset voor m'n Passat zou kopen, dan komt er wel iets van KW ofzo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat is nu ook mijn insteek.... onder mijn Seat heb ik ook een KW schroefkit zitten, perfect spul, en ook na 7 jaar nog als nieuw. Maar voor mijn Jetta heb ik dat niet nodig denk ik, het wordt geen auto om mee de hoek om te janken, maar om mee te cruisen. Bovendien heb ik nu even geen 900 euries liggen voor een KW set (hoe graag ik die er ook onder zou willen schroeven!)
Voorlopig gebeurt er nog niks aan het onderstel van mijn Jetta (tenzij het echt nodig is, en dan komt er voor tijdelijk een goedkope set onder) Ik moet alleen de velgjes wisselen ivm de winterbanden die op de originele velgen liggen, en alle vloeistoffen en riemen worden vervangen (better safe than sorry) Jan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb jij weleens zo'n TEC set gehad? Ik wel , 2,5 zelf (huidige auto alleen achterzijde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een TEC tuning onder m'n golf 1 zitten. Vind het niet storend stuiteren (maar ik heb dan ook geen vergelijksmateriaal). De auto is niet om mee te hoeken, vandaar een simpel setje. Voor waar ik hem voor gebruik ben ik er tot nu toe tevreden over.
Wanneer ik een auto zou hebben met meer vermogen, andere doeleinden etc. dan zou ik de TEC tuning lekker laten liggen en voor een kwalitatief betere set gaan. |