![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Würzburg ja! Niet kijken, meteen meenemen. Quote:
Wielen zien er voor die leeftijd idd nog goed uit. Maar komt wel een iets spannender wiel onder. Quote:
GTI vormen idd, origineel interieur. |
|
||||
|
||||
![]() Zit er een origineel tropic-interieur in dan?
Dat is wel apart ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jup ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, afgelopen week niet stil gezeten, de Golf rijdt bijna weer als een nieuwe
![]() Nieuwe koppelingen en tevens ook een nieuwe koppelingskabel gemonteerd. Deze keer geen zelfstellende, ellendige dingen, maar een handmatig verstelbare. Door de nieuwe koppling schakelt ie nu ook weer lekker soepel naar elke versnelling. Speling in het stuurhuis verholpen. Stuurt nu weer lekker strak, dadelijk met de verlaging hopelijk nog iets strakker ![]() Remleiding naar achteren ook maar meteen vervangen. Nieuwe olie en de hele waslijst zorgen er nu voor dat ie direct start en heel rustig loopt. Nu kunnen we aankomende week met een gerust hart de Golf laten keuren en dan kan er optisch wat veranderd worden. Grtz. |
|
||||
|
||||
![]() kijk dat gaat goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() De golf is gisteren ingevoerd en blanco apk gekeurd (toch niet voor niets geweest al dat werk), binnen 5 werkdagen krijg ik de papieren thuis en dan die lelijke gele platen erop
![]() Gisteren het interieur onder handen genomen. De auto leeggehaald inclusief tapijt en grondig gereinigd. Interieur staat nu nog te drogen. Er zit hier en daar nog wel een vlekje maar dat komt door het vervoeren ![]() Hier wat foto's van voor en na: Interieur eruit, en nee dat is niet mijn hoofd ![]() ![]() Stoelhoezen eraf: ![]() Vieze vlekken: ![]() Na het schoonmaken: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een kreukels zeg, heeft je moeder je nooit geleerd je linnegoed te strijken na het wassen
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() weet niet wat ik van de bekleding moet vinden maar het is wel schoon geworden
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Origineel flair/tropic interieur past goed bij deze kleur auto
![]() Paul moest weer op de foto natuurlijk ![]() Netjes zo. Mooie wielen en een schroefset en je mag mee hoor...
|
|||
|
|||
![]() gaaf dat interieur zo! verder top bakkie ben benieuwd naar de wieltjes..
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi aan koop kerel
![]() Vette kleur, en dat interieur is meester ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dit gaat de goede kant op!
|
||||
|
||||
![]() ik mis mn flair interieurtje...
|
||||
|
||||
![]() Thanks mensen!
Ik weet alleen nog steeds niet welk wiel eronder komt. Om dit last minute project nog een beetje leuk te houden heb ik voor mezelf een budget opgesteld. Helaas blijft er voor de wielen steeds minder over ![]() ![]() Last edited by Edwin : 22-04-2009 at 10:30. |
|
||||
|
||||
![]() heb nog een leuk uniek setje 2delig gotti met gouden harten( nieuw gecoat)liggen
14 inch 4x100 randjes oppoetsen en eronder staat heel goed het goud en bruin ![]() zijn de bovenste
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Richard, maar vergeten erbij te vermelden dat 't wel minimaal 15 inch moet zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deze 16 inch 5x120 nog liggen
|
|||
|
|||
![]() Dit wordt errug mooi.
Mijn porsche telefon velgen zouden er perfect onder staan. 7 x16 et 65 195-40-16 kan de auto lekker plat mee! zie verkooptopic. Gr. Maurice
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ze al zien staan in het verkooptopic.. maar die kleur matched niet echt. En stn1 rijdt ook met ons mee naar der see en die heeft ook deze telefon velgen eronder dus helaas. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja.. precies. Ik heb een goede suggestie ![]() budget omhoog doen... ![]() Denk dat een clubsport er mooi onder staat of gotti 3 delig, of oude mercedes velgen. En als je niks kunt vinden een nep bbs eronder met een 165/45 bandje. Evt in 15 inch de ronal ls, niet duur en met het platte deel van het hart in kleur van de auto. mb porsche gotti ![]() ronal ls ![]() clubsports mb ![]() Last edited by stn1 : 22-04-2009 at 17:11. |