![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo krijg je dus misverstanden!!
Als het idd rekbouten zijn, MOET je ze vervangen.. Zijn het gewoon stalen bouten KAN je ze vervangen.. Revisie bedrijf heeft bij mij ook ooit verzuimd de bouten van de drijfstangen te vernieuwen waren wel rekbouten maar in 1000 km was blok al weer klaar met draaien..... |
|
|||
|
|||
![]() Als ik een koppeling vervang heb ik altijd een komplete set van SACHS en daar zitten ze altijd bij
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een set maar hier zaten ze niet bij.
Maar heb al nieuwe opgehaald bij de vw.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valeo heeft die sets ook, gewoon compleet met bouten. wel zo makkelijk ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja maakt echt uit.
|
|||
|
|||
![]() En zeker kopbouten
Je wilt niet hebben dat er 9 aan zitten en de 10 breekt |
|
|||
|
|||
![]() ALS het rekbouten zijn, kan je ze niet hergebruiken, omdat je dan niet meer de gewenste waarde haalt omdat 'de rek er al uit is'.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als het nog binne de marge zit die hij mag hebben maakt het niets uit. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe bepaal je dat dan? Draaien totdat deze afbreekt? Kon je zeggen dat de bout wel goed was, maar is de bout onbruikbaar geworden. Graag een link naar je "bron". Rek bouten zijn eenmalig voor hun doel te gebruiken. punt. De bouten zijn niet gemaakt van een "herstellende" staal soort... ![]() Als het bij jou toevallig goed gegaan is, is het nog geen regel dat het niet hoeft.. Heel veel websites hebben last van mensen die iets beweren om dat het bij hun ook al jaren zo gaat.. en daardoor mensen op het verkeerde spoor zetten..