![]() |
|
|||
|
|||
![]() @Splitje;
Zowel de binnen- als de tussendorpel is nagemaakt/gezet naar een orgineel NOS voorbeeld. Meetlint heeft zaterdag de eerste binnendorpel gemonteerd en gelast,en was er zeer tevreden over !! Alleen je moet hem zelf op lengte maken,maar dat moet jouw geen probleem opleveren,toch ?? De kriksteunen van AHS staan bekend om hun nette pasvorm,dus daar moet je het mee doen. Ik ga ze niet gebruiken,omdat het alleen maar overbodig gewicht is .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() pfff dus 80+20+50+75=??? ik kan zo snel niet rekenen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat BKZ er dan nu niet voor je is ...
![]() Maar inderdaad,als jij de kriksteunen wilt klopt je optelling wel. |
|
||||
|
||||
![]() precies! net als met de politie en geld...als je het nodig hebt is het er niet
![]() Maargoed... als die kriksteunen dezelfde vorm hebben zou ik zeggen...sold..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
@ Split. wat zei deze jongen een paar berichten geleden. Juist 20 euro. ![]() geeft verder niet hoor. Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ZUCHT.... ik zou zeggen, neem nog een pilsje gast ![]() BKZNADB= Busje kan zo nooit aan de bak! ![]() ![]() ![]() Maar kruk leg dat split is weg wel ff uit...die vat ik dan weer niet! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Roest ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou ook best een barndoor willen hebben hoor.
dus ben enigzins jaloers op je. alles verkopen en dat geld in die barn steken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke meneer de moddereter ![]() ![]() ![]() Neem anders ff een stukkie brood meer mee naar het werk, dan hoef je nie zo te happen :p Zou mooi zijn als het allemaal lukt Split, dan heb je alvast een begin met Der Mamut ![]()
|
|||
|
|||
![]() Update
Wat er waarschijnlijk nog uit de Area 51 werkplaats gaat komen is het volgende; -Chassisbalk (en dan de van voor naar achter lopende,heb ik ook nog een NOS voorbeeld van) -Vloerbalkjes (de balkjes - hoed/omega vormig profiel- waar de laadvloer op rust) -kriksteunsteunen (? .. de steunen van de chassisbalken naar de binnendorpels) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wordt dit ook 1,5mm dik en is dat ook zinkorplaat dan is dat zeker intressant.
|
|||
|
|||
![]() De chassisbalk is -orgineel- 2,6mm dik (rare maat) ... moet aan Mc Gyver vragen of dat een
verkrijgbare dikte is,anders zal het 3mm worden denk ik. Vloerbalkjes worden 1mm,en er zitten onder een spijl ook twee H profieltjes, maar die kun je vervangen door het hoed/omegavormige profiel. Zodra er weer wat klaar is,post ik wel wat foto's,goed ?? ennu BKZ,wel een beetje aardig doen tegen Splitje hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
misschien domme vraag maar zoals je weet ben ik niet alwetend maar wat is dat ?? Quote:
Ben voor iedereen aardig.zat gisteren gewoon lekker te ouwe h**ren. No offense Splitje.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan maken we ze toch 1,5mm !! ![]() Quote:
Moeilijk uit te leggen ... misschien is het op deze foto een beetje duidelijk. ![]() (foto komt van Meetlint's site http://home.planet.nl/~vink0058/) vanaf de voorwielen:1 "hoedje",dan 2 "H-tjes"en dan weer 3 "hoedjes" Last edited by kruk@b : 28-10-2004 at 08:22. |
|
||||
|
||||
![]() Ik snap het denk ik.
de hoedje zijn U profielen op hun kant. en de die andere zijn H balkjes maar die kan je niet zetten.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt helemaal !! Die H balkjes liggen ook een kwartslag gedraaid,en zijn samengesteld (2 gepuntlaste U'tjes aan elkaar) |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Helemaal vanaf het front richting achterkant??? voorkant kan ik geloof'k wel gebruiken ![]() Quote:
Leuk.... Quote:
DUS............ BETRAPT!!!! en die schofield rotzooi bij mij dumpen he! ![]() Quote:
Ach...... krijg je wel weer terug somehow ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja,dat zal best ... als je vloer beweegt als je stuurt ![]() We kijken strakkies wel ff op Meetlint's bussie of dat profiel ook (voor jouw barndoor dan) na te maken is,goed ?? Je kan misschien zelfs dan beter een nieuw chassis gaan maken ![]() ![]() Quote:
Nee-heee .... zoals je misschien wel weet bestaat de kriksteun bij een bus uit twee delen. een zgn 'chassis outrigger' en een 'jacking point' ... die eerste gaan we waarschijnlijk namaken,maar die tweede wordt te gecompliceerd,dus die moet je bij AHS halen. Ik ga ze niet meer gebruiken,vanwege wat 'gewijzigde' chassisplannen ![]() Last edited by kruk@b : 28-10-2004 at 12:15. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang het op zo'n manier gaat.vind ik het ok :o