![]() |
|
|||
|
|||
![]() Binnenkant zie je toch niet, dus waarom daar niet een brede, lange reep van het zelfde plastic in plakken. Bij spanning wil polyesterhars nog al eens loslaten.
|
|
||||
|
||||
![]() ben je al begonnen met hobbieën???
|
|
||||
|
||||
![]() Gun die jongen eens wat tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() ahahha...
ok wel effe wat laten horen he als je wat gedaan heb ik wil het wel effe zien... doe rustig aan want aan stres heb ie niks :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahahaha ja pcies ![]() ![]() ![]() ![]() heb een setje (voor en achter) op de kop weten te tikken voor 10 eurotjes incl binnenbalken.............leek me geen verkeerde prijs ![]() ga volgende week beginnen, en wil dan een stuk uit de achterbumper (het middenstuk) in het gat van de voorbumper maken. is een 50 watt soldeerbout zwaar genoeg om de delen aan elkaar te smelten btw???? of word zwaarder aangeraden?? (zwaarder heb ik alleen niet ![]() foto's en verslagen (en tegenslagen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben zeer benieuwd, wou dat lang geleden ook al proberen ... ben er alleen nooit aan (durven) beginnen ... heb dan maar us-bumpers gestoken :-p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog adresjes waar je US bumpers kunt kopen, of is het een kwestie van geluk hebben en goed zoeken ?? Last edited by Golfzilla : 22-10-2004 at 18:00. |
|
||||
|
||||
![]() ok dan we wachten af hoe het gaat worden...
ik wens je heel veel succes... als het niet lukt dan moet je het effe zeggen en dan gooi je maar effe een bumper af met een stuk en dan zal ik eens effe kijken of ik dr wat van ken bakken :p |
|
||||
|
||||
![]() jah ik pruts wel wat heen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahaha die hou ik er in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() maar nu kan ik heel veel ik zeg niet dat ik alles kan want dat kan je nooit dr is altijd iemand beter :p |
|
||||
|
||||
![]() ik ga er vrijdag mee beginnen.......pics volgen dan ook
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb je HIER al eens gekeken? ![]() onder de knop 'reparatie', het is ook nog in braboland, dus dichtbij voor jou.
|
||||
|
||||
![]() hey zit in Schijndel, niet ver van hier........altijd de moeite om eens te informeren mocht het mezelf niet lukken
![]() Link staat bij favorieten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en inmiddels begonnen???
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan er mischien nog aankomen, maar dat gaat dan om alleen de hoes. En die komt op 165 Euro!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vrijdag...... |
|
||||
|
||||
![]() ok dan
![]() vrijdag ga ik me nieuwe auto halen :p |
|
||||
|
||||
![]() zow net de bumpers tevoorschijn gehaald en ze eens bekeken (nog niet gedaan sinds de aankoop)
zien er netjes uit alleen verkleurd naar grijs..maar moeten toch gespoten worden dus lijkt me niet erg. zie alleen nu beetje op tegen de hele klus :S, maar ik ga gewoon aan de gang. het lijkt me nog niet zow eenvoudig, fotos morgen......... |