![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cool, dikke velgen eronder en je hebt een 1e klas racemonster! Tis een apart ding!
|
||||
|
||||
![]() dat is et zeker!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is hier ergens ook een topic van d8 ik! maarre.. ik vind het niks, dat roze monster
|
|||
|
|||
![]() die zwarte is wel super vet!! hehe... oldskool racemonster
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het allebei gedrochten maar helaas schijnt het weer helemaal terug te komen, deze vorm van tuning ja ook in de vw wereld en ook op oude/klasieke golfjes en rocco's ik vind het iig eeuwig zonde om je auto zo te verneuken door hem zo onaerodynamisch mogelijk te maken met van die meuk!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
trouwens eens doorgelezen, mooi project hoor! dit vind ik weer wel mooi!
|
||||
|
||||
![]() Die van de link is idd wel tof. Je moet het leuk vinden zo'n uitgebouwde golf 1. Maar ik zou er ook zeker wel tijd in steken! Heel aparte wagen.
|
|||
|
|||
![]() Bij zo'n bodykit moet dan ook een beest van een motorblok bij horen vind ik dan,zo'n gewone 8 klepper valt dan weer wat tegen.
Maar ja wie ben ik? |
|
||||
|
||||
![]() tja als het dan toch moet dan met een flink doorgetunede G60 er in ofzo met een pk tje of 280
al is t alleen maar om de extra luchtweerstand te overwinnen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 147 pk is ook niet niks in een golf1
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja maar met zoveel poly shit er bij pffff