![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow, mooie auto joh! Echt, ziet er super verzorgd uit!
|
|||
|
|||
![]() @tjaap, wat zou jij dan achterin zetten voor lampen??
@vwleusden, Ja de letters zijn van een type 4 GTI met rode I ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die type 4 letters niet echt van die tijd zeg maar, moderne look teerwijl de rest oud is zeg maar. Het past gewoon net niet vind ik persoonlijk.
|
|||
|
|||
![]() @vwleusden, dan vind jij dus de heldere kop en knippers ook niet mooi he
![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt helemaal maar omdat dat weer 1 geheel is valt het wat minder op zeg maar. Die logo's vallen gewoon erg op, misschien met wit/rood helder achter dat het minder opvalt.
Maar verder echt een strak wagentje.... wou dat mijn MK1 toen zo strak was.
|
|||
|
|||
![]() wit/rood helder??? nee gatverdamme , dat vind ik dus juist niet mooi . bah hahahahaha
|
|
||||
|
||||
![]() ok dan pirelli jij doet het dus ook zo als ie bij ongeveer 15 in de buurt komt gewoon tanken...
ik denk misschien heb je iets aangepast zodat ie wel juist aangeeft... |
|
|||
|
|||
![]() @johangolf1 bij 15 is ie al leeg hoor !! ik tank meestal als ie in de buurt van de 20 komt.
Dan zit er nog ca 5 liter in . |
|
||||
|
||||
![]() als ie bij mij op 11 liter staat dan start ie niet meer
![]() heb wel eens zitten knijpen in me auto hoor als ie onder de 15 liter kwam en ik maar geen tank station tegen kwam :s maar tot nu toe nog nooit leeg gestaan... ik vind het echt top me digitale dash rijd er nu al dik een half jaar mee... en het is gewoon supah... als ik starks nog een golf 1 erbij heb komt ie daar ook weer in :P denk ik... of ik moet hem oud houden wat wel me voorkeur heeft trouwens nu ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar past meer bij het logo dat je er op heb geplakt. Dat is meer van deze tijd en zeker niet van de jaren 80. Dat is mijn visie dan weer op de zaak. Die heldere lichten ben ik ook zeker geen fan van maar zijn juist weer uit deze tijd. Zelfde als je nu moderne wielen onder die auto gaat doen... past niet bij de auto. Volgens mij dwaal ik af ![]()
|
|||
|
|||
![]() [B]@vwleusden, onder mijn gti komen nu geen andere wielen, hiervoor had ik 4 (bijna) nieuwe BBS wielen van een WOB eronder, Maar toch heb ik voor deze gekozen omdat het wel iets heeft uit die tijd
![]() |