![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De mijne is ook een 1600 cc carb van 1986 (EW motorcode) en het rijdt voortreffelijk. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
morgenmiddag haal ik um op,zal gelijk even kijken wat voor motorcode het is.... plannen zijn; de snowflakes vervangen door de BBS-en die nou onder men groene mk3 zitten,interieur vervangen of laten bekleden(is erg vies en versleten) en voor de rest gewoon helemaal netjes maken....buitenkant is op wat sticker-shit en heldere koplampen na ori. en dat blijft ook zo,weet alleen nog niet of ik de heldere lampen(4 stuks) zal laten zitten of niet het staat niet gek maar wat zouden jullie doen??? en heeft er misschien iemand tips hoe ik het dak kan behandelen??is in goede staat geen scheuren of ongerechtigheid,maar was officieel donkerrood is inmiddels vaal-grijs....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 07-06-2009 at 15:16. |
|
||||
|
||||
![]() Denk niet dat er aan je dak kwa kleur nog wat te redden valt
![]()
|
||||
|
||||
![]() er bestaat toch ook een soort verf voor ofzo?? of werkt dat niet??
|
||||
|
||||
![]() nog geen tijd gehad om foto's te uploaden,ben er druk mee bezig...
hij heeft namelijk al twee jaar geen asfalt meer gezien dus moet even gekeurd worden.... vandaag m'n nieuwe bandjes 195-45-15 binnen gekregen en de bbs-en netjes gemaakt,kunnen morgen de banden erop en nog wat stuff voor de keuring.... daarna zal ik de buitenkant netjes maken,interieur komt later wel....
|
||||
|
||||
![]() Het dak is denk ik ook niet meer te redden als ik het zo lees.
Informeer eens bij www.stevenscholten.nl als je onderdelen zoekt. Hij heeft veel cabrio onderdelen liggen en misschien heeft ook nog wel een knap dakje liggen. Ook nieuwe daken zetten doet ie erg goed en voor relatief weinig geld. Succes Marco |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is me achteraf nog hard meegevallen ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lijkt het wat??
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 09-06-2009 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() ja zeker! wit is de shit anno 2009!
plat legge dikke wielen en het interieurtje in de planning? ![]() of even lekker zo laten? groet frank
|
||||
|
||||
![]() plat ligt ie al er zit een schroefset onder die staat op standje schraap
![]() de eendelige 15" BBS-en die onder men daily zaten komen eronder met 195-45-15... buitenkant heeft achter de sideskirts wat aandacht nodig ook moeten allebei de bumpers en LA wielkastlijst worden gespoten en ben ik niet zo te spreken over de mk2 grill met heldere koplampen....kan er trouwens geen jetta front in??? als de buitenkant netjes is wil ik het interieur in donkerrood leer laten zetten met een wit biesje,maar dan moet ik nog even sparen ![]()
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 10-06-2009 at 08:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je had nog gelijk ook het was gewoon stof,een nachtje regen gaf me weer moed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Grille is niet van een Golf 2, maar voor de (latere) golf 1 cabrio's... hoort in combinatie met de Clipper (of in de volksmond, Quartett) set.
Maar leuke basis hoor, al kunnen de stoelen wel een opfrisbeurtje gebruiken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het ziet er anders ver van ori. uit ding hangt er met houtschroeven en kit aan en er is in gezaagd...maar om even terug te komen op een jetta-front,kan dat of gaat dat niks worden?
|
||||
|
||||
![]() Wordt niks omdat:
A: het er niet uitziet in een cabrio B: ronde lampen mooier zijn C: het niet netjes past D: het er niet uitziet in een cabrio E: een rallye grill dan nog mooier is F: het er niet uitziet in een cabrio ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
amen ![]()
|
||||
|
||||
![]() okee das duidelijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes die auto
![]() gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moet nog netter worden ![]() enige roest die ik tot nog toe heb gevonden is oppervlakkig[beginnende] roest achter de sideskirts en op het front achter de bumper wat pitjes... is dit altijd zo bij een cabby of is deze gewoon zeldzaam hard??