![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker weten, en die van waus Siep en Roy ook natuurlijk. Onderweg nog een paar malooten uit Groenlo en Gorredijk opgepikt ![]() Allemaal heel en droog aangekomen na dik 4 uur rijden ![]() Stonden echt hele mooie wagens ![]() ![]() Zoals het er nu voor staat volgend jaar weer die kant op! Volgende weekend Burgum natuurlijk, heb er alweer zin in. (WE GAAN VOOR DE POLO ![]() ![]() Autotje heeft wel wat rake klapper gehad dus zo de bumper er weer normaal aan zetten. Die was helemaal uit die steun geraakt. Belgische wegdek was niet alles. Volgend jaar sowieso weer present...! ![]() Wel wat dikke auto's gezien die ik alleen uit een boekje kende, hehe!
|
||||
|
||||
![]() Meeting was goed voor elkaar en idd zoals gezegd mooie auto`s aanwezig.
en dat de auto binnen kon staan vond ik ook super. volgend jaar doen we het dunnetjes over. |
|
||||
|
||||
![]() okej dat waren ze allemaal. ![]() Hoop dat jjullie het leuk vinden want is toch een uurtje of 2 werk om er alles op te krijgen ![]() Grtz Jel
|
|||
|
|||
![]() dikke meeting...had toch mee gemoeten. Volgend jaar ga ik wel mee dnek ik. Dan maar een avondje iets minder bruut op stap:P
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja wat dan haha 3e ![]() ![]() Last edited by bivw 16vg60 : 08-06-2009 at 20:22. |
|
||||
|
||||
![]() Was een super geslaagde dag !
De 4 uurtjes rijden waren het zekers waard ![]() Stonden veel erg mooie auto,s tussen. Weer lekker gezellig hier en daar ff bij gekletst en weer mensen leren kennen. En uiterraad heeft mac jappie een HAMBURGER gescoord ![]() Dus mijn dag kon niet stuk. Dus ZEKERS volgend jaar weer ! Gr mac jappie from FRYSLAN |
|
||||
|
||||
![]() Hier mijn foto's .. ben ik wel even zoet mee geweest:
![]() ![]() ![]() Rest in m'n album: http://s208.photobucket.com/albums/...charlys%202009/
|
||||
|
||||
![]() Jammer vd foto's misha maar was wel geslaagde meet zo te zien !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was inderdaad wel de moeite waard ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker mooie foto´s Misha.
Bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker weten, en die van waus Siep en Roy ook natuurlijk. Onderweg nog een paar malooten uit Groenlo en Gorredijk opgepikt ![]() Allemaal heel en droog aangekomen na dik 4 uur rijden ![]() Stonden echt hele mooie wagens ![]() ![]() Zoals het er nu voor staat volgend jaar weer die kant op! Volgende weekend Burgum natuurlijk, heb er alweer zin in. (WE GAAN VOOR DE POLO ![]() Hij is je gegunt Andre ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat je auto net voor een deel in de schaduw stond Marco..
Maar nog genoeg meetings voor nieuwe foto's komend seizoen ![]() Bedankt voor de complimenten trouwens! Boss, was die rode mk4 op lucht van jou bij de ingang?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie foto's Misha! Je kunt wel zien dat je er druk mee bent geweest maar het resulaat is er wel! Keep up the good work ![]() Hier mijn bijdrage: De rest op www.vwfanatics.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja klopt thanx voor de gave foto's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg gave kar, enkel wat platter rubber achteraan!
Wat me trouwens opviel, het wiel linksachter zit dieper in de wielkast dan rechtsachter..
|
||||
|
||||
![]() thanx,
en ja klopt ja was mij ook al opgevallen ![]() Denk dat aan de linkerkant me plastic binnenschermen net iets meer zijn uitgesneden als rechts.... zaterdag maar even naar kijken. zag jullie btw nog staan op de terugweg van charly's bij de pomp. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik hou me graag aanbevolen voor mooie plaatjes. Ik heb er zelf niet het oog en de camera voor dus............ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ik zag jou langs rijden toen we daar stonden ![]()