![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat is inderdaad wel gezond ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ever heard of sarcasm? ![]() @Rene, sommige mensen doen alles voor de looks, of het nog rijdbaar is maakt verder niet uit. En dan ook nog boos worden als ze door 'blauwblauw' van de straat gehaald worden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Of dat je 3 meter naar rechts terecht komt als je een hobbeltje in een bocht tegenkomt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is het wel v-maxx en niet die erop lijken. waar elke rubriek op markplaats vol staat. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze zate gewoon onder da wagen toen ik ze kocht , hing een sticker op met enkele nummers , ,maatje van me is er mee naar bandencentrale crauwels gestapt ( vrij veel ervaring op dat gebied ) en die wist met zekerheid te zeggen dat het v-maxx was een metalen baar tussen fusees en carosserie veert evehard als ik hoor ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je zo dom bent om zo te rijden....dan heb ik liever dat er 3 meter rechts een boom staat dan een auto/voetganger/fietser o.i.d. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat doe ik nou ook niet meer, vond het toch wel een beetje eng
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zou kunnnen hoor. vaak zie je het aan de moeren die dunner zijn. v-maxx is niet knetterhard was mijn ervaring ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waarom begrijp ik er gewoon helemaal niks meer van?? De een zegt keihard, de ander zegt redelijk comfortabel. Wat is het nou?
Wat monteer je als je iets (+/- 4 cm) lager wilt en verder rijdt dan rondje om de kerk?? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zelf heb nu een vaste schokdemper-/verenset van KW. Iets lager dan origineel, stugger dan origineel, maar toch ook zeer fijn op de lange baan...
|
||||
|
||||
![]() Ach, hard en comfortabel is een rekbaar begrip. De een die zeikt al over stugheid bij het minste of geringste en de echte 'hardcore schroefsetters' weten dat het gaat stuiteren en die verwachten dat, wennen eraan en zeuren dus niet.
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 18-06-2009 at 07:36. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah maar jij bent ook wel aardig wat gewend.... bumperstops inkorten?
|
||||
|
||||
![]() ik had er ook last van met een TA schroefset,
rete stug dat de toplagers uit de wielkasten komen. toen maar de hulpveren verwijderd, en nu alle comfort van de wereld.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat klopt die ta dingen zijn knoert stug niet normaal. je lasnaden van je auto /scheuren alleen maar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
onmogelijk, die hulpveren zijn alleen bedoeld om de boel onder voorspanning te houden en is vele malen slapper dan de hoofdveer. De hoofdveer bepaalt de veerkarakteristiek.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt en de demper natuurlijk. daar zit vaak het verschil in. |