![]() |
|
||||
|
||||
![]() dus als ik het goed begrijp hebben ze je dus wel aangeraden om het eerst netjes weer lassen? ik zou het persoonlijk dood zonde vinden om hier gewoon een anti roest middel op te smeren. beetje zonde van de auto. kleine gaatjes vind ik prima maar zoiets groots is gewoon jammer om alleen maar dicht te smeren. je moet het gewoon netjes lassen en afwerken.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, ik hou zelf ook niet echt van dat snel snel afwerken en dan zit t wel weer ff voor een tijdje, nee k heb liever dat ie weer helemaal origineel en hard is. komt goed! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoeft niet perse voor de APK, mag ook erna. Alleen tijdens de APK mag je er niet aan lassen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoi Willem, Ik heb hetzelfde probleem met mijn 83er GTI. Het beste is om het deel onder de bumper in zijn geheel te vervangen. Deze reparatiedelen (zijn niet duur) zijn o.a. te koop bij: www.artaparts.nl www.winparts.nl www.volkswarenhaus.de (deze levert ook de hoekstukken) Mijn GTI gaat van de week naar spuiter/plaatwerker en dan wordt het deel onder de bumper, inclusief de hoekstukken, vervangen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes! ![]() |