![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik begrijp uit je opmerking dat jouw stoeltje die dag is 'geleend' ![]() Kun je bijwijzen dat dit de jouwe is? Niet dat ie zomaar weg gegeven gaat worden aan de 1e de beste! ![]() ![]()
******* **** Last edited by Christiaan : 30-06-2009 at 11:16. |
|
||||
|
||||
![]() Zou je hem op kunnen sturen Roy leuk ding voor aan de muur
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tsja dat ligt eraan je weet het je moet A meer bieden dan er al gedaan is ![]() maar wij stellen eerst robert jan in de gelegenheid aan te kunnen tonen dat het werkelijk zijn stoel is ![]() dus robert jan kom maar op met de keiharde bewijzen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gestolen!! Lijkt mij van niet, volgens Roy heeft ie hem van de afdeling gevonden voorwerpen geritseld voor een Eurootje of 500.
![]() Dus Robert als jij zegt dat dit JOUW stoeltje is, zul je met een paar knaken voor de dag moeten komen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() JE bent ergen een komma vergeten maar dat doet er niet toe heb hem gewoon op gekocht met dr bob voor de snelle handel vind het alleen jammer dat er nu iemand is die beweert dat het ZIJN stoel is maar nu we om bewijzen vragen horen we niks meer van hem dus nog ff afwachten of dattie aan kan tonen dat het zijn chassis nummer is en anders gaat ie de verkoop weer in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eeeehhhmm paar letters, komma's, punten, hoofdletters ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha nou ik ben weer terug uit oostenrijk dus vandaar even niet meer gereageerd!
Geachte Heer Dr Bob en Roy16V... Wat zijn jullie toch ook een verschrikkelijke mannetjes! haha en ik nog vragen aan jou Bob of je de stoel had gezien! En met een stalen gezicht zeggen "nee hoor ik heb niets gezien, serieus!!" Dus mensen als jullie zaken willen doen met Bob of Roy, NIET DOEN!!! ze zijn niet te vertrouwen! Hahahaha Ga jullie volgende week zien mannen! Groeten! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
komt helemaal goed haha de grap was geslaagd we hebben het chassis nummer geidentificeerd enn het kwam idd overeen met wat je opgaf ![]() dus alles komt weer op z`n pootjes terecht en nu haal je ons naam nog wel ff door het slijk ik hoop dat je dat toch nog wel ff recht wil zetten ![]() ps: je hebt pb |
|
||||
|
||||
![]() Kan op slot VERKOCHT!!!
|