![]() |
|
||||
|
||||
![]() oh en mocht je die 2 centercaps nog tegenkomen, houd ik me wel aanbevolen
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja graag gedaan. Alleen een beetje kL*te van die wouten. :frown: De sticker van volksforum.com zit inmiddels op de racer zal binnenkort wel ff een foto posten. Wanneer ik die centercaps gevonden hebt dan stuur ik ze nog ff na. |
|
|||
|
|||
![]() 17-11-2004 Geupdate
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
(Zo is het iets duidelijker Stein!) LET OP UPDATE 33. PORSCHE C4 Volledig gepolijst + H&R Adapters 5x100 !!!!!!!!!!!!!!!! Adapters 5x100 => 5x130 Dunlope SP 9000 Banden 2x 195-40-r16 & 2x 215-40-r16 Prijs €800 ![]() 34. Green Air Filter NIEUW!!! Prijs € 50 ![]() 36. Ventilator + Huis voor Radiater 16V Net nieuw Zwart gespoten en motor van Vantilator gepolijst. Prijs €30 ![]() vwdepartment@gmail.com Vermeld ff het nummer van het onderdeel wat je hebben wil. VWDepartment.nl Last edited by JR : 20-11-2004 at 15:44. |
|
||||
|
||||
![]() nr 35 heldere achterlichten als ze heel zijn : VERKOCHT wanneer kan ik ze halen?
|
||||
|
||||
![]() Die 14" ET45 Ronal's onder 27f - zijn die inclusief de naafkapjes?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja die zijn inclusief naafkapjes. |
|
||||
|
||||
![]() Hoe klinkt 35 euries voor de set?
|
|
|||
|
|||
![]() Is 27e nog beschikbaar?
Zo ja: zijn ze recht, en hoe breed zijn ze nu precies, liefst ook ± ET waarde.. Alvast bedankt.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja die zijn er nog et 43 7j |
|
|||
|
|||
![]() En ze recht? Geen deuken in de randen?
Bij een positief antwoord op vraag 1 en ontkennend op vraag 2: verkocht ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja ze zijn recht en nee geen deuken. Alleen de banden zijn slecht en je zou de randen van de velgen een keer opnieuw moeten spuiten. Zijn een beetje roestig. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Prima, verkocht bij deze.
Ik zal proberen of iemand ze binnenkort bij je op kan komen halen. Wil je mij je telefoonnummer PM-en?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bod te laag? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry nee is niet te laag. Maar je weet dat de banden slecht zijn??? En dat de velgen ook niet meet de netste zijn????? |
|
||||
|
||||
![]() Banden gaan er toch af, maar waarom zijn de velgen niet de netste? Krom, stoeprand schade?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee ze zijn niet krom maar ze zien er niet zo netjes meer uit. beetje oxidatie schade en volgens mij 1 stoeprandschade. maar dat moet ik ff checken |
|
||||
|
||||
![]() Het zijn dus opknappers? Dan houden we toch € 35 aan als prijs? Ik kan ze alleen niet binnenkort ophalen, ben aan het verhuizen komend weekend. Maar daarna moet het ergens wel lukken.
Ik hoor het wel... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is goed ik hou ze voor je apart stuur anders ff een mailtje |
|
||||
|
||||
![]() ![]() deze wil ik graag. Ik moet een nieuwe slotplaat en grill hebben en koplampen aangezien deze verbrijzeld zijn door het ongeluk. PM me aub verdere gegevens zodat ik deze zsm bij je kan ophalen. |