![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt!
Ik had in de buurt 2 sloop Corrado's gevonden dus ik ben er gister even langsgeweest en heb de volgende dingetjes gescoord: -Een asbak ![]() -De kapjes die aan de binnenkant van je achterklep zitten -Een originele Corrado krik -De sensor voor achteruit op je versnellingsbak -De rechte zwarte kap tussen de C stijlen omdat er van de vorige eigenaar nog een 3de remlicht zat, welke gewoon in de kap geschroefd was er zaten dus 2 mooie gaten in toen ik het (niet werkende) remlicht eraf haalde ![]() -De kap die over de zekeringen gaat onder je stuur -Een rubberen slang(zie beneden) ![]() Na alles heel goed schoongemaakt te hebben met water en sop(met name de asbak)ben ik even wezen sleutelen die middag: De vorige eigenaar had dit erop gezet: ![]() Geen porum dus, nu ziet het er zo uit: ![]() Hier nog een paar gespoten delen van de hemel ![]() ![]() ![]() En nog een foto van de asbak ![]() ![]() En de auto, lekker laag een breed ![]() ![]() Over die 16v antenne, bedoelen jullie gewoon een van een corrado 16v of van een golf 2 oid? En kan ik het gewoon bij de dealer bestellen? En weet er nog iemand een oplossing voor het lekkende dakraam? Dat gaat eigenlijk voor de antenne! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Voordat je een nieuwe antenne koopt zou ik eerst even kijken of de versterker wel stroom krijgt. Was bij mijn auto namelijk niet het geval en dan is de ontvangst ook zeer slecht. Het bleek dat de voedingskabel van de versterker niet aangesloten was.
|
||||
|
||||
![]() Over het lekkende dakje: sluit de dakplaat wel goed af?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb geen versterker aangesloten (op dit moment) of bedoel je die van de radio zelf oid? Ik heb zelf (zoals jullie wel kunnen merken) vrij weinig verstand van audio ik heb de radio ook laten inbouwen omdat het een grote spaghetti zooi was van de vorige eigenaren, in elke kabel was er wel geknipt. @Pedaalemmer, het dakraam sluit niet echt strak af, soms zie je nog wat licht doorschijnen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bedoel de versterker die in de voet van de antenne zit. Die versterkt het signaal. Die versterker heeft stroom nodig om te kunnen functioneren en als daar geen stroom naartoe gaat werkt het dus ook niet.
|
|||
|
|||
![]() Vandaag was ik van plan de schroefset te monteren, helaas zijn we door het regen niet verder gekomen dan de voorkant.
Pics: ![]() 9J ![]() ![]() Toen we aan de andere kant wouden beginnen begon het natuurlijk te regenen ![]() Dus veer eronder geknalt: ![]() En klaar: ![]() ![]() Auto staat nu iets lager vooraan als voorheen. Er zaten eerst gele Koni dempers met rode veren op, de Supersport schroefset is een stuk minder stug kan ik jullie melden ![]() Aangezien ik en me buurjongen het voor het eerst een veer gingen vervangen waren we anderhalf uur bezig met de eerste veer, de 2e zat er met een half uurtje eronder ![]() Last edited by Yusuf : 01-09-2009 at 17:02. |
|
||||
|
||||
![]() mooi zo, deze krijgt een goed 2e leven!
|
||||
|
||||
![]() Opstraat werken is ook niet alles en al helemaal niet met een standaard vw krikje. Maarja al met al werkt dat wel
![]() Hoe laag staat hij nu? |
|
|||
|
|||
![]() Nee leuk is anders idd, een brug zou echt relaxt werken zijn. Of iig een garage krik. We hadden later ook een bierkrat eronder gezet aangezien als je al tegen de auto leunt de krik er bijna afvloog
![]() Ik heb nog 5,5 cm schroefdraad over aan de voorkant aan beide kanten maar hij kan niet lager omdat je dan niet meer kan sturen haha ![]() Ik heb net ook een poging gedaan om de achterkant te doen maar de boutjes zitten echt MUUR en muurvast ![]() ![]() En natuurlijk gingen ze dol toen ik ze eraf probeerde te halen ![]() Morgen maar slijptol tegenaan gooien ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tijdje verder inmiddels en de auto heeft weer een nieuwe apk gekregen en de schroefset zit er ook onder, na de veren gemonteerd te hebben bleek het achter aan te lopen tegen de veren, er zat al 10 mm op maar dit was dus niet genoeg.
Voor zaten er 5mm op maar die waren niet nodig aangezien ze zonder ook niet aanlopen dus heb ik de spacers van de voorkant achter toegevoegd. Dus nu zit er 15mm achter. De auto is nu zo ver mogelijk verlaagd, achter heb ik nog 3 tandjes schroefdraad over en voor 5 cm. Hij zou achter nog wel iets lager kunnen maar de schroefset is helaas niet zo ver voorzien van schroefdraad. Tijdens de apk zijn ook de remmen nagekeken en de ABS doet het weer ![]() Dit alles natuurlijk onder het motto: als het niet schuurt en schraapt is het niet laag genoeg ![]() Pics: De auto net terug van apk ![]() ![]() Verlaagd: ![]() ![]() En ja dorpeltje een nette laklaag geven is de volgende stap! Last edited by Yusuf : 09-10-2009 at 17:24. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf! Ziet er stuk beter uit!
![]() |