![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee kerel ik zie maar 1 foto maar dat is wel een dikke MK2 groeten
|
|
||||
|
||||
![]() hij staat nu toch hopelijk niet zonder deur buiten? das niet echt lekker voor je leren interieur.
|
||||
|
||||
![]() ,
Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 17:33. |
|
||||
|
||||
![]() heeeeee ik zie de fotos nu wel mooie fotos groeten
|
|
||||
|
||||
![]() ,
Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
![]() die is weer behoorlijk rood...
|
||||
|
||||
![]() ,
Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie Olf.
Dat poetsen maakt een wereld van verschil zo!
|
||||
|
||||
![]() ,
Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 17:30. |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Mooie Golf hoor.. Vind de donkeren achterlichten wel iets hebben. En suc6 met de Red one ![]()
|
||||
|
||||
![]() ,
Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 17:38. |
|
||||
|
||||
![]() Hey, mensen
na dat ik afscheid heb genomen van de rode golf 2 gti heb ik een volkswagen polo steilheik gekocht in duitsland voor 207euro ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou mensen na lang iets niet van me te horen
![]() ![]() hier de foto's! van de blauwe polo verschilde dingen aan gedaan bandjes vervangen velgen gespoten attenne vervangen interieur schoongemaakt wielkasten op nieuw getectield naven alles opnieuw gespoten enzo nieuwe foto volgen zosnel mogelijk!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vond het wel een stoer autotje ![]() Last edited by gbgolf2 : 04-05-2010 at 19:20. |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding....
|
||||
|
||||
![]() Wie kan me trouwens me lijst ff schoon maken,, site waar ik altijd mee uploade doet raar dus verwijder alles ma en de foto's van de polo laten staan! rest mag wel weg en het alle eerste bericht van mij moet blijven staan!
|
|
||||
|
||||
![]() nou mensen er komt nog een volkswagen golf 1 deze kant op zaterdag volgen foto's een heuse golf 1 1.5 lx met 5bak!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet goed genoeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke mk1,heb je hem nu al?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmmm jammer van niet zaterdag ga ik hem ophalen dus zaterdag weet ik meer foto's zijn van verkoop site! |