![]() |
|
|||
|
|||
![]() doe je toch stads lampjes in je knipperlichten(beetje US verlichting)
die je zo weer kan over zetten naar je gewone verlichting kan terug plaatsen
|
||||
|
||||
![]() Sorry ik snap niet wat je bedoelt, kun je het misschien anders uitleggen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zelfs ik kom er niet uit....
rick,bedoel je die us-modules?
|
|||
|
|||
![]() Het is heel makkelijk als je weet hoe het steekt ........... in plaats van die us-modules heeft Rick een gaatje in het knipperlichthuis geboord en daar de originele fitting in gestoken .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
joh...dat heb ik ook,maar haal jij dat uit de tekst dan? of ik denk te moeilijk ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja klopt
mijn vingers willen vaak niet doen wat mijn hersenen willen ![]() sorry maar marco heeft gelijk
|
||||
|
||||
![]() Dus als ik het goed begrijp heb je van je klipperlichten je stadslicht (ook?) gemaakt?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik heb het ook,je pakt op de sloop 2 fittingen voor zijknipperlichten(willekeurige auto,als het maar schuiffittingen zijn) met kabel en al afknippen,tussen je stadslichtkabel knuppen(-op-/+op+)
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er gisteren achtergekomen dat als ik mijn groot licht aanzet, de middelste lampen ook gewoon aan gaan.
![]() Ik had trouwens een vraagje, als ik optrek komt er gigantisch veel rook uit mijn uitlaat. Het wordt minder als de motor wat warmer is (ik weet dat het wel normaal is met koude motor met dit wat koudere weer) maar alsnog rookt het meer dan normaal voor mijn gevoel. Ik heb nog niets gecheckt, maar ik heb al van meer mensen gehoord dat het zou kunnen zijn dat er teveel olie verbrand wordt ofzo? Of zeg ik nu iets heel stoms? ![]() Hij rijdt voor de rest gewoon normaal hoor maar vroeg het me af aangezien het misschien wel schadelijk zou kunnen zijn.. Waar ik ook last van heb als ik zo ver mogelijk doorstuur dat mijn banden aanlopen tegen de wielkassen. Is dit heel erg? Het klinkt niet erg lekker namelijk.. Alvast bedankt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gevonden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over die rook zal je even moeten kijken watvoor kleur de rook is. Is hij wit dan kan het gewoon condens in je uitlaat zijn maar houd toch even je koelvloeistof niveau in de gaten anders kan daar het probleem zitten. Is de rook blauw dan verbrand je inderdaad olie en is de rook zwart dan is de verbranding niet goed (meestal te veel brandstof). En over dat aanlopen tsjah dat is opzich niet erg zolang ze tijdens normaal rijden niet aanlopen. Alhoewel het wel afkeur is voor de APK. Maar lopen ze aan de binnenkant aan of aan de buitenkant? |
|
||||
|
||||
![]() De rook die eruit komt is wit inderdaad, ik ga even me kvs in de gaten houden, en me olie ook voor de zekerheid! (Pas begon het temp lampje te branden toen bleek dat er helemaal geen kvs meer in zat en helemaal geen olie! Wel gelijk bijgevuld toen hoor
![]() Volgens mij lopen de banden aan de binnenkant tegen me wielkasten aan, en het is echt alleen als ik helemaal instuur gelukkig, als ik normaal rij heb ik er geen last van ![]() En dat genieten zal zeker wel lukken hoor! Zie je nog wel eens denk ik! ![]() |