![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit dat met al die kleurtjes?
Wat is retestug en wat is heel erg retestug? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij zijn die kleurtjes just for show.........
|
||||
|
||||
![]() Het spul is allemaal hetzelfde..maar..
Als je rubbers gaat kopen met draadeindes of dergelijk erin voor bak/motorsteunen is er wel degelijk verschil..die worden er namelijk op ten duur uitgerukt en het gaat helemaal aan flarden..dus dan beter wel wat duurder. Maatje van ons had het met een golf 1 g-60 met een bak-rubber. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je wilt weten hoe stevig het rubber/polyurethaan is moet je vragen om het "shore" getal.
Alles wat meer is dan 55 shore begint wel hard te worden. De shore schaal ligt tussen 0 en 100. Maar voor een golf 1 is het grootste probleem de manier van motorophanging. dit zijn zijdelings allemaal draaipunten. Voor en achter zijn opvangpunten, en direct de zwakste schakels. Voor is een deurstopperdopje achter is kauwgom. Een golf 1 en een koppel motor is vragen om elende, tenzij je het goed oplost ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb het gekoch via e-Bay Duitsland, zodoende 83 euro in de verzending.
Staks na het eten ga ik een deel monteren aan de voorkant. Dan Zaterdag na de sinterklaas intocht de rest. Edit: Picture's paints a thousand words ![]() Moet de motorsteunen ook nog vernieuwen. Die zijn idd net kauwgom.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() Last edited by 2H-2H : 10-11-2009 at 21:54. |
|
||||
|
||||
![]() Moet de motorsteunen ook nog vernieuwen.
Die zijn idd net kauwgom.[/QUOTE] Welke voor of achter? Arno
|
||||
|
||||
![]() Als ik dan toch bezig ben, doe ik voor en achter tegelijk.
De winter is nog lang, komt goed.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens goed naar de steunen setup van de golf 1.
Dan zie je 2 schanierpunten, aan de motor distributiekant en aan de bak kant. Hier kan de motor dus kantelen. Dan heb je voor een dopje in de voorste chassisbalk die eigenlijk geen kant op kan. Aan de versnellingbak onder de auto zit een steun vast dat rubber moet alle torsie verwerken. Hebben ze heel goed over na gedacht vroeger ![]() |