![]() |
|
||||
|
||||
![]() bij mij komt de hele tijd dit te staan
It appears you will need to raise your Pimp Factor if you want to pick up more Import Models. hoe krijg ik een hogere pimp factor ??? ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, ik zit nu ook bij "de_familie"
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zoeken jullie nog mensen voor de crew?
Heb mijn vorige crew al opgezegd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog niks gewonnen? de corrolla is een goeie keuze! die heeft een goede handling en is makkelijk snel te krijgen. zorg dat je camshafts en pistons en een supercharger en shit erop pleurt dan ga je pas echt vliegen. zodra je dit hebt gedaan ff dyno tunnen en klaar voor de race.
als je het uiterlijk van de auto tuned krijg je een hogere pimpfactor hierdoor krijg je bij elke keer dat je gaat cruisen meer models dan normaal. |
|
||||
|
||||
![]() dyno tunen snap ik nog niet helemaal goed, ben de tutorial nog aan het doorworstelen. verder heb ik al wel een hoop performance shit.
|
||||
|
||||
![]() wie is WAX ????
|
||||
|
||||
![]() wie denk je
![]()
|
||||
|
||||
![]() ahahaha ik win
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() :p leuk spel wel
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja lach maar !!
![]() ![]() ![]() mijn tijd komt nog wel morgen maar eens een dag niet werken en alleen maar spelen ! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
optisch tunen van je auto..dus bodykitje, boomsystem, ramen tinten..enz enz |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar kun je die import models verkopen? ik snap er ff niks mee van
|
||||
|
||||
![]() import models moet je oppikken...kun je niet verkopen! je import models verkopen calenders voor je en daarmee verdien jij geld. hun betaal je met credits.
snap je het? |
|
||||
|
||||
![]() he ze hebben mijn auto gejat !!!klootz#kken
kan ik ook terug jatten ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tuurlijk kan dat! zorg ervoor dat je genoeg credits hebt en je kan alles terug jatten! je kunt ook een home invasion doen dan rip je al zijn geld,fuel enz |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Weet je ook wie je auto gestolen heeft? Ik heb ook een vraagje: als je van skill level 1 naar 2 gaat, wat veranderd er dan eigenlijk? |
|
||||
|
||||
![]() nee weet niet wie ?
jammer genoeg niet
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je handling,reactie tijd...en je kan meer upgrades doen. dus aan de hand van je skillevel kun jij verder upgraden. ik zit nu op skillevel 11 |
|
|||
|
|||
![]() ik ben met het spel gestopt... was wel cool geweest als je ook zelf mocht rijden...
|