![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes arno!
weet je, ik heb nog een golf 1 met wat alberthein deukjes... ![]() we spreken ons nog wel ![]() zsm even pasende wieltjes scooren voor de polo... heb eventueel nog ats telefoon liggen in 13inch. wat had jij in gedachte qwa wielen? groet frank
|
||||
|
||||
![]() De foto maakt het wel mooier als dat het is hoor
![]() Maar qua velgen heb ik nu een setje ATS pepperpots(of zoiets ![]() Of het staat weet ik niet maar vast beter dan deze lelijke wielen ![]() Verlagings setje komt er ook aan maar dat schroef ik er denk ik pas in het voorjaar onder als ik een ander klusje af heb. Dan ga ik hem eerst spuiten enzo en klaar maken om met een leuke polo de zomer in te gaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() ophalen dan die ATSjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgende week zaterdag moet ik in Gieten zijn. Bij Assen volgens mij?
Misschien dan even langs hobbelen.
|
||||
|
||||
![]() jah rechts van assen idd laat maar horen wanneer
![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie 1F, alleen zou ik hoogtevrees hebben als ik er in zou rijden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gelukkig geen hoogtevrees ![]() ![]() Achja even wat meer friet eten en dan zakt hij vanzelf als ik er in ga zitten ![]()
|
|||
|
|||
![]() welke verlaging komt eronder?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht aan 80/60 maar zag er laatst een met 60/40 wat ook wel aardig leek.
Hoever is de jouwe gezakt?
|
|||
|
|||
![]() de mijne is verlaagd met regelbare kw's.
ik heb de fout gemaakt door hem niet te meten voor de verlaging. wat ik wel weet is dat mijn laagste punt 3 vingers is. bij 80/60 moet je opletten met welke wielen je zit bij deze verlaging mag je al niet breder gaan dan 5.5" a 6" en de juiste ET waarde respecteren. |
|
|||
|
|||
![]() 60/40 Fk is plat zat voor een dagelijkse wagen.. Kiek maar naar mijn polo!
Ziet er wel steeds beter uit deze 1f |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja jou polo bedoelde ik ook, die met 60 voor ook mooi keek. Maar wat voor n velg heb jij ? Ik ben dan bang als ik een 13inch velg heb met een 50 band dat ik dan nog met mijn dikke kop tussen de velg en het scherm in de wielkast kan.
|
||||
|
||||
![]() ik heb een setje gotti velgen die er erg mooi onder zullen staan
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al iets gevonden. Maar ik weet niet wat jij precies bedoelt en wat voor n prijs kaartje er aan hangt?
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Der Ghopmeister : 09-12-2009 at 07:29. |
|
||||
|
||||
![]() goed bod mag ook op de gotti's .. en groen en goud doen het altijd goed
|
||||
|
||||
![]() net setje arno
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja erg mooie velgjes ja. Maar heb nu even geen 4 a 500 euro over helaas. Stop liever wat geld in de carosserrie zodat die wat beter kijkt.
Wieweet kom ik er nog wel op terug, heb nog een auto waar ik wel apparte velgjes voor wil hebben
|
||||
|
||||
![]() vind je iig geen tweede setje van
|
|||
|
|||
![]() Wat voor een dak had jij in de witte polo zitten eigenlijk ?
Webasto of britax?