![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de foto's ziet hij er niet uit! Maar mischien is hij in het echt tog niet zo slecht aan toe? Foto's zeggen niet veel! Je kan een foto van een auto zien waar je wouwwwww tegen zegt maar als je er heen gaat om te kijken is het 5x niks |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat zeg ik niet.. Ik zeg als Stijn zegt dat er weinig heil in ziet en dat hij roest op plekken ziet die hij nog nooit eerder heeft gezien.. dan kun je daar vanuit gaan.. Als er een verstand heeft van zwaluwstaartjes is het Stijn wel
|
||||
|
||||
![]() Zonder Stijn zijn know-how op G1-gebied ook maar een moment in twijfel te willen trekken, ga ik toch liever af op een oordeel van iemand die het ding IRL heeft gezien (en ja ik weet dat geen van de reageerders hier dat tot nu toe heeft)...
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de man een uurtje of twee geleden nogmaals gebeld en toen stonden er potentiële kopers naast de auto. Auto is dus waarschijnlijk al verkocht.
Ik wilde de auto alleen al hebben voor de bumpers, want die zaten er wel nog op en die zouden de 500 Euro alleen al waard zijn ![]() Ik ga het aan me voorbij laten gaan.
|
||||
|
||||
![]() Nou...de foto van de achterbumper was al droevig....niks geen 500 euro aan bumpers op die auto..
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad die achter bumper is zo sgeef als wat:P wie weet hoe de voorbumper eruitziet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sgeef...?
![]()
|
||||
|
||||
![]() volgens mij is sgeef ongeveer hetzelfde als sguin..
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag ben ik met een kameraad wezen kijken bij de Golf (woon er dichtbij) en ik heb em gekocht.
![]() Het is een originele Nederlandse auto, kenteken is 12-HK-22. Er moet nogal wat aan gebeuren om hem weer in mooie en goede staat te krijgen. De originele kleur is geel, het zwart wat er nu op zit lijkt wel gerold of geverfd. ![]() De originele motorkap zit erop (gladde voorkant) en is in goede staat, de bumpers zijn wat verbogen en er zit roest op, ik probeer ze weer te richten en te ontroesten. Wat betreft het achterpaneel, die gaatjes zijn er niet in geroest maar lijken wel geboord. ![]() Het interieur is nog in vrij goede staat, maar er zit 1 verkeerde stoel in en de deurpanelen zijn verknoeid ![]() De rest is in goede staat en zelfs de originele groene matjes zitten erin ![]() Ook de hoedeplank + dragers zijn goed. Zo op het eerste gezicht is de onderkant nog heel goed, zelfs bij de achterasophanging ziet het er goed uit evenals de dorpels. Ik zal binnenkort even wat foto's plaatsen
1974 Scirocco TS hibernating ![]() 1975 Golf L fix-her-upper ![]() 1980 Golf GTI daily ![]() 1983 Golf GL Diesel future 2009 Citigolf TDI LHD ![]() 1985 US Golf Cabrio breaker ![]() 1985 US Golf Cabrio daily ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed gedaan, gefeliciteerd ! Al zou je er voorlopig ook niks mee doen, hier ben je nooit aan bekocht.
|
|||
|
|||
![]() APK erop en rijden maar
![]() Gefeliciteerd met de 75'er. Er is zeker wel wat van te maken. Als je de bumpers weer netjes hebt en de motorkap ook dan heb je die 600 er al bijna uit. Maar ik neem aan dat je een bod hebt gedaan, VRAAGprijs was 600 he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
![]() Goed gedaan.
![]() Voor mij was het net te ver weg om er 'even' langs te gaan, maar ben blij dat hij dan toch bij een liefhebber is terecht gekomen. Hij wilde hem voor 500 Euro van de hand doen, dus hij wist echt niet wat hij in handen had...gelukkig. Ik hoop dat we het project ooit op de het forum voorbij zien komen.
|
||||
|
||||
![]() Vet, proficiat.. ik zeg technisch/motorisch in orde maken en voor de rest zo laten (op een deftige verlaging en velgen na)
|
||||
|
||||
![]() Dat is zonde, als je toch bezig bent lekker opknappen en in nette staat terug op de weg brengen. Ratje spelen kan beter met een '83-er golf1
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja opzich... maar juist een swallow is tof om daar een rat van te maken. Maar als je plannen hebt om 'm tiptop te maken dan zou ik dat zeker doorzetten!
|
||||
|
||||
![]() Hier een aantal foto's van de Swallow:
![]() Gladde motorkap ![]() ![]() Tankjes zijn nog origineel (behalve die rode ![]() ![]() ![]() Die gaatjes zitten aan beide kanten van de nummerplaat, geen idee wat daar gezeten heeft. ![]() ![]() Groen interieur met elektrisch raam ( wat niet werkt ) ![]() Originele hoedeplankdragers en aparte stof op de hoedeplank, origineel?? |
|
||||
|
||||
![]() die hoedenplank is ook stoer...
jammer van de stoel, maar hij is wel gaaf. als je die als bestuurdersstoel zou gebruiken staat het weer perfect.
|
||||
|
||||
![]() De hoedenplank steunen en hoedenplank horen dezelfde stof te hebben ja.
Leuk dat je nu ook een swallowtail heb...maar wel 1 met veel werk zo te zien...Maar is de prijs ook naar moet je maar denken ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jammer alleen dat ik de stoelen niet zomaar kan omzetten van links naar rechts en andersom, maar goed ik wil er toch weer een juiste stoel bij hebben en betere deurpanelen. |