![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tis een raar ding. Heeft veel details van een chrome maar het is er duidelijk geen.
De basis van de stoelen lijkt Chrome. en het dak ook, maar de stickers zijn het duidelijk niet. En dat zijn geen reflectoren maar BMW sidemarkers.
|
||||
|
||||
![]() Reflectors, SMLs.. wat dan ook.. 't is zeker niet ondenkbaar dat ze gewoon voor de sier zijn en gekit zitten.
|
||||
|
||||
![]() die dingen bevestigen met een gat voor de lamp en 2 schroeven.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wie zegt dat ik er niet ben geweest ![]() en in een country wil IK geen ander leuk interieur inzetten. en voor 5 rooien wil ik ook niet een half interieur en een gespoten frame , waar mee geknutseld is ![]() net wat Jaap zegt , is een raar ding bijelkaar gezocht spulletje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Normaliter wel ja, maar niet als ze er voor de sier op zijn gezet, puur voor de 'stoere look' bij zo'n auto.. extra lampen/reflectoren. Ik weet 't niet, ik ben d'r niet geweest.. maar bij voorbaat al zeggen dat die bumpers waardeloos zijn als je er niks vanaf weet? Raar. En dan bedoel ik of die dingen geschroefd/gekit of wat dan ook zijn.. Ik zeg niet dat je er niet bent geweest Alberto, maar aan je reacties te zien lijkt het me stug dat je er gaat kijken/hebt gekeken. Je keurt hem namelijk vooraf al om enkele redenen af, wat voor nut heeft het dan om te gaan kijken.. je wilt hem toch niet.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik kom nog wel eens ergens met de vrachtauto dus ff kijken is zo klaar ![]() ben er niet speciaal voor gaan rijden ![]() ik wil hem ook niet nee klopt zeker niet voor deze prijs/ voor deze auto bumpers zijn waarde loos als je voor de orgineele look gaat want "even "andere bumpers zal niet mee vallen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Last edited by Alberto : 04-12-2009 at 10:29. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet als de reflectoren/sml's voor de sier en gekit zijn.. maar ik maak hieruit op dat je bent wezen kijken en dat ze geschroefd zijn? Overigens als het geen hele grote gaten zijn (bijvoorbeeld kleine schroefgaatjes) dan kunnen ze dat ook netjes repareren.
|
||||
|
||||
![]() @Misha,
wat doe je nou moeilijk? ![]() a. te duur is b. niet origineel genoeg c. op de foto's je al niet aanstaat ![]() Die Chrome edition voor iets meer dan 4000,- met vol leder interieur en alle opties lijkt mij dan een veel betere optie. Persoonlijk zou ik zelf liever een country kopen die gespoten moet worden, dan 1 die goed is, maar waar van alles net niet aan klopt.
|
||||
|
||||
![]() Nou, op een paar details vind ik niet dat je een auto bij voorbaat al af moet schrijven.. zeker aangezien de country's nou niet bepaald dik gezaaid zijn. Dat je 'm te duur vind of net wat staat even buiten kwestie, gewoon de gedachtegang van directe afkeuring over een paar relatief kleine dingen bij zo'n type auto vind ik vreemd.. Dit alles heeft trouwens niks met moeilijk doen te maken hoor..
Maar goed, 't is Alberto z'n keuze.. hij wil zo'n ding en hij stelt z'n eisen. Prima toch dat ik over sommige dingen anders denk?
|
||||
|
||||
![]() Een terreinwagen van 20 jaar oud zonder schades etc. en dan ook nog voor weinig zal lastig worden ben ik bang. Maar als je de tijd hebt kom je vast een keer wat tegen.
Ik kom de ideale auto altijd tegen als ik net wat anders gekocht heb.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
omdat kleine dingen niet of nauwlijks te vinden zijn of mega duur Quote:
voor wijnig hoord niemand mij zeggen mag duur zijn , maar hij moet wel kloppen / compleet zijn dat laaste heb ik dus ook vaak Jurgen ![]() Last edited by Alberto : 04-12-2009 at 12:36. |