![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hoor, vre-se-lijk als je het mij vraagt. zeldzaam, dat dan weer wel...
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het cool, maar wel lelijk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() okay...goed ingebouwd ziet het er wel een stuk beter uit.
![]() ![]() Maar ik zou weleens een closeup willen zien, het geheel word voor de orginele koplampen geplaatst en hierdoor staat de grill verder naar voren...van dichtbij lijkt me dat geen porum. |
|
||||
|
||||
![]() Sorry jongens ik kan er niet aan wennen vind het vreeeeeeselijk.
mvg pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een systeem jo...
![]() Maak dan dit; ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat onderste geval vind ik wel supercool.. op dat logo na, die had hij beter in het midden kunnen houden of helemaal weg.
|
||||
|
||||
![]() maar daar beweegt toch niets? In dat voorzet luxaflex apparaat kan je die lamellen draaien toch?
Lekker over the top ![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij niet, gewoon vast waar het licht doorheen schijnt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt wel een douchekacheltje. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het feit dat het zo uniek is is al reden genoeg voor mij om hem op zijn minst cool te vinden
|
||||
|
||||
![]() Nog 2 dagen... 705 euro geboden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik meende dat bij de orciari de twee buitenste delen naar binnen geschoven worden zodat de lampen zicht baar worden. Bij de ene met het logo uit jhet midden moeet het licht er zo te zien gewoon doorheen schijnen |
|
|||
|
|||
![]() Vind 't wel stoer! Zou er zelf ook niet zo snel mee rijden qua looks en zeker niet voor dat geld, maar toch vind ik het wel wat hebben.
|
|
|||
|
|||
![]() Uiteindelijke verkoopprijs was 'slechts' 810 euro. 'Valt nog mee' gezien sommige schattingen..
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn inderdaad goede investeringen...
Heb eentje van de sloop gered 4 jaar terug. Voor 130 euro gekocht, er snel ingepropt voor we naar reifnitz reden. Deze heb ik op worthersee ingeruild voor een rallye front en recaro rallye interieur... Ben als een tevreden man huiswaards gekomen. ;-) Er zijn mensen die dit mooi vinden, en er flink wat geld voor over hebben... |