![]() |
|
||||
|
||||
![]() En dit is dan op de originele knipperlichten? Dus met een peertje met 1 gloeidraad?
Neem aan van wel, maar wil het even zeker weten.
|
|||
|
|||
![]() mijn setje toegekregen, dit weekend installeren
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt helemaal! Je hoeft niks te verbouwen of aan te passen! |
|
|||
|
|||
![]() forto,s van aansluiten in de house wil het op mijn vario bouwen
gr jarno |
|
|||
|
|||
![]() Hallo Jarno,
ik heb zo geen foto's van een ingebouwde set, maar je ziet dan ook hetzelfde als op de installatiehandleiding (zie startpost)... Als je vragen over het installeren hebt of wat hulp wil PB me gerust! |
|
|||
|
|||
![]() Setje binnen en direct gemonteerd in de 86'er Polo, staat echt heel goed, en aansluiten is doodsimpel.
Ik heb zelf ervoor gekozen om de originele stekkers van de knipperlichten te gebruiken, even los halen, aarde verlengen met draadje mannetje/vrouwtje,plus met mannetje/vrouwtje schuifstekkers aan de module, en met een scotchblokje de spanning van de stadslichten pakken, werkt keurig, en binnen 1 minuut ben je terug bij origineel mocht dat nodig zijn. En niks verknipt in de originele bedrading dus! Ik zal een foto maken deze week! |
|
|||
|
|||
![]() Is er niets te leveren van een aanpassing aan het knipperlichtsysteem (d8 dat het een relais is) waardoor gelijk rondom alles meebrand ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Even wat snelle iPhone foto's:
|
|
|||
|
|||
![]() Tof! Bedankt voor de foto's!
Zelf sluit ik het ook altijd met die klemmetjes aan, ideaal en inderdaad in 1 minuut aangesloten of weer los! |
|
|||
|
|||
![]() Setjes waren even uitverkocht maar zijn inmiddels weer op voorraad! Up
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en hij is weer een setje kwijt, bedankt melvin
|
|
|||
|
|||
![]() de mijne is afgekeurd? volgens de apk meneer moeten knipperlichten volledig uitgaan alvorens ze weer aan gaan! idd 2 minuten later goedgekeurd ff alles losgehaald en na de keuring weer ingestoken!
heb nog op de rdw site gezocht maar kan er eigenlijk niks over vinden! |
|
||||
|
||||
![]() onzin,er zijn veel meer auto's waar knippers van zijn gecombineerd.
ik heb er iig nog nooit last mee gehad.
|
|||
|
|||
![]() Idd onzin, kijk eens rond naar ongeveer alle amerikanen etc... Maargoed, hier zijn we al meerdere malen over uitgeweid
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag mijn mailtje ontvangen dat ze verstuurd zijn
![]() Last edited by JP-VW : 14-02-2010 at 23:36. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() US-Markers. Vento (Biezel ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() werkt dit ook als er leds in de knippers zitten?
|
|
||||
|
||||
![]() De zij-knipper lichten mogen die ook mee branden?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dit heeft iemand van hier getest dacht ik... ik heb er nog niets over gehoord, dus het antwoord moet ik je schuldig blijven! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mag, wel meer kans op verwarring dus ik zou het niet doen... Daarnaast moet je het dan even uitvogelen hoe je het aan moet sluiten, omdat je per module 1 lampje kan gebruiken! |