![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja had deze jonge gelijk de eerste dag dat ie op MP stond al een mail gestuurd,is idd erg prijzig,zat mij ook al af te vragen of er misschien gouden clipjes op zaten oid ![]() ![]() ![]() Maar wel bedankt voor de tip Alberto ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
@ Vw hooligan en Ruurd Net even aan het kijken en meten geweest,en aan de voorkant bovenop mijn luchtfilter-element staat; Filterelement 027-133-837 Q en daaronder staat nog een nummer 859-129-620 dit zijn andere nr's dan die van jou vw hooligan,maar de afmetingen die ik meet zijn echter ook 32,2 cm bij 19,5. dus ja is dit dezelfde en past dit? of kan het zijn omdat die van jou van '87 is en mijn GTI van '91 dat de nr's veranderd zijn misschien?....ik weet het niet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi ik ga wel even een foto maken van mijn luchtfilter bak je hoort me zo grtn eric ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hier even een foto deksel is nat op de foto had hem even wat schoongemaakt
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dank voor je snelle reactie Eric! ![]() Echter denk ik als ik de foto zo zie dat het om een luchtfilterbak van een 8v gaat,omdat er ook geen injectiesysteem bovenop zit,net als op mijn 16v,maar de onderkant lijkt wel redelijk hetzelfde hmmmm moeilijke keus nu ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hoi nu je dit zo zegt begin ik ook te twijfelen kon ook nog wel eens van een gti 3 16v zijn of een 3 8v succes met je zoek tocht mvg eric |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Toch bedankt voor je reactie Eric, ik ga verder zoeken komt goed! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zal eens kijken of die van mij nog heel is.
|
|||
|
|||
![]() Niemand nog ergens in de schuur of op zolder dit embleem liggen?
![]() Ik ben nog steeds op zoek ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
iemand nog wat tegen gekomen in het hok of op zolder? ![]() @ Dennis,was jou ude luchtfilterbak nog heel... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() graag opschonen tot eerste post,en gaarne titel veranderen in: luchtfilterbak 16v pl,en gti 16v grille embleem
|