![]() |
|
||||
|
||||
![]() ow wat een lekker kleurtje!
|
|
|||
|
|||
![]() mooi golfje super kleur ben nieuwschierig als ie klaar is en makkelijk hoor als je pa spuiter is.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() mooi kleurtje!
|
|||
|
|||
![]() Zat er wel over te denken om die lijn weer te krijgen maar wist niet hoe.. Maargoed hij ziet er leuk uit zo!
En ja het is idd handig dat m'n pa spuiter is! |
|
||||
|
||||
![]() Welke lijn hebben we het hierover?
Lekker oldskool karretje! Gaatjes dichtmaken, je pa nog even lief aankijken en kleine bumpertjes erop! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo te zien hebben ze het over de sierstrips halverwege de hoogte.
Verder mooie wagen, kleine achterlichten doen hem altijd goed. Erik. |
|
|||
|
|||
![]() ja idd de sierstrip middenop.
deze was al dichtgemaakt toen ik de golf overnam, vandaar dat ik het zo gelaten heb. Ja kleine bumpertjes is natuurlijk wel het mooiste, maar heb nu bumpers met dubbele chrome bies, en deze ga ik in delen kleuren, het middenste zwart tussen de chrome biesen maak ik weer mooi zwart. en de buitenste kanten ga ik denk ik in dezelfde kleur als de auto maken. Kijken hoe dat staat. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd zo'n lijn breekt het geheel erg mooi , zonde ik had me toch zeker de moeite genomen deze terug te krijgen. Hoeveel werk het ook kan zijn, de kleur is idd wel gaaf.
|
||||
|
||||
![]() Ach er zit nog een vouw dus er is wel een lijn.
Misschien kan je het versterken door een zwarte dunne siersticker over de gehele lengte te plakken. Dat is niet veel werk.
|
||||
|
||||
![]() Het is jammer dat iemand het aanpast heeft maar vind het niet mistaan ofzo.
Erik. |
|
|||
|
|||
![]() Het staat ook niet verkeerd, mja het is niet origineel..
Zat er zelf over te denken om misschien een dun chromerand bij die vouw te plakken, maar weet niet of dat een succes zal zijn.. Net even een deal gemaakt dat de velgen wit worden gepoedercoat, zal er denk ik wel dik uitzien! |
|
|||
|
|||
![]() gaaf ding man
|
|||
|
|||
![]() ik zou hem gewoon zo laten, als je met een randje gaat plakken ziet het er meestal alleen maar minder uit, maar goed smaken verschillen.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() niks meer aan doen,het is jammer maar helaas...
als je er nou van alles op gaat plakken ziet het er beroerder uit denk ik. (stiekem vind ik het wel mooi strak ogen zo ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is miscchien ook wel zo..
Ja het ziet er wel strak uit, moest er zelf ook nog wel genoeg aan doen maar ik laat het denk ik zo.. Eerst ma is afbouwen en dan na de rdw voor een kenteken.. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd. Mooie en strakke mkI. Mooie kleur.
![]() Heb je er een ralnummer van? Is misschien wel iets voor mijn bus.
|
||||
|
||||
![]() Top kleurtje. De bumpers had ik zwart gelaten in dit geval.
Maar ga lekker je eigen gang. Tot nu toe ben je op de goede weg! (ben jij ooit een keer in Goor geweest om te kijken naar een groene polo?) Deze was van mij en ik had toen ook een bruine mk1 gti.
|
|||
|
|||
![]() Nee bn nooit voor een Polo wezen kijken..
Ralnummer? Bdoel je kleurcode? Deze is L61H ! |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit!
Als ik dit zie dan weet ik wel wat er nog eens gaat komen! |