![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mij werd verteld dat dit gewoon super veren waren en comfortabel maar nu ik dit van jou hoor en ff googelen ben ik er achter dat ze voor geen meter comfort bieden en dan heb ik het over een setje veren van 1100 euro ![]() Ben blij dat je me dit hebt verteld Chris.. Maar wat voor schroefset bied wel enig comfort dan voor een golf 1? iemand ![]() Quote:
Bedankt voor de info ![]() Groeten Kevin Last edited by Kevin1988 : 28-02-2010 at 20:37. |
|
|||
|
|||
![]() Wat versta jue onder comfort???? Als je de auto helemaal omlaag schroeft wordt ie altijd stug de enige set waarvan ik onder de indruk was is van KW, enigzins redelijk dan te noemen, voor de rest blijven het allemaal stuiterbakken.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() comfort is inderdaad een subjectief iets, ik kan iets soepel vinden waarvan jij zegt wat een stuiterbak...
heb zelf met een Weitec set gereden met hardheid instelling, mijn auto stond echt niet hoog maar was nog steeds goed mee te rijden. Voorwaarde is wel dat de auto vrij kan inveren en niet meteen tegen de banden vastloopt uiteraard Succes
|
|||
|
|||
![]() En dat is juist het hele idee iedereen schroeft de auto net zo zodat de banden net niet het spatbord raken en dat is meestal zeer laag, dus inveren kun je dan vergeten dus ook het comfort mag je dan met een korreltje zout nemen.
Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() Blijven mooie wagens dei mkI's!
Mooie koets man! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanks voor de info over de schroefsetten denk dat ik ga voor de
KW schroefset Variant-2 omdat ik graag kwaliteit wil, in mijn prijsklasse ligt en ook nog in hardheid verstelbaar is en wil toch niet zo laag rijden als eerst.. Gewoon mooi laag ![]() Iemand ervaring met de KW Variant-2?? Quote:
Deel je mening ![]() En ben ook trots op mijn mk1 ![]() Jij hebt toch 20vt in je golf gesleuteld ? Issie al klaar? Spreek je vast wel keer op meet ![]() Zo morgen eerst ff nieuwe koelwaterslangen bestellen/halen 1tje zit scheur in en lekt als de pest dus direct ma alle koelwaterslangen vervangen en frisse koelvloeistof erop.. (Je blijft ook altijd bezig he ![]() Groeten Kevin en prettig weekend alvast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo daar was ik weer heb de slang inmiddels besteld opgehaald en gemonteerd is nu weer goed maar er ging wel ff 4.5liter koefvloeistof bijop
![]() Inmiddels ook alle 4 de velgen klaar ![]() was vandaag lekker weer dus dacht ff 1 velg erop en kijken hoe het staat ![]() ![]() Dus aankomende week banden bestellen nieuwe spatbord ff laten spuiten (oude zat rotte plek op) ook 1 dezer weken ff nieuwe voorruit erin deze heeft van die vage strepen en wil van die zonneband af en schoefsetje ben ik nog niet over uit welke... ![]() dan ben ik eerst klaar voor de zomer ![]() Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
![]() welkom hier
mooie mk1 die hebt. de wielen zullen hem goed doen. kwa schroefset zal ik voor kw variant twee gaan. ik rij hier zelf ook mee.een ik vindt het heel fijn rijden. hardheid verstelbaar zo wel voor als achter. ik kan ze zelfs wel leveren als het moet.
|
||||
|
||||
![]() Update..
De golf moest deze week voor de apk dus auto heen gebracht en paar aandachtspuntjes opgenoemd wat ff gedaan moest worden en hij tikkerde wat met optrekken...... Kon allemaal gemaakt worden en zou zo door de apk komen maar het tikkeren zijn de drijfstanglagers ![]() Dus de motor moet uit elkaar... Wou de auto a.s. winter toch uit elkaar halen spuiten en motor reviseren.. Heb er deze week over nagedacht en ben tot besluit gekomen morgen ga ik de auto schorsen en heb contact gehad met iemand die mij wil helpen met blok eruit halen reviseren stralen/spuiten van de motor en versnellingsbak allemaal kapjes en dingen poedercoaten dus word als nieuw en zoals het blok er orgineel er uit hoord te zien en alle boutjes alles word aangepakt.. Hou niet van half werk. In de tussentijd dat we de motor + bak reviseren word de carroserie aangepakt en spuitklaar gemaakt en zoek nog iemand de me de orginele kabelboom opnieuw kan maken iemand suggesties??? wil de auto voor de kerst in kleur hebben nieuwe onderdelen binnen hebben en dan kan opbouwen beginnen en doe alles op dooie gemak wil het gewoon netjes doen.. Zal hier regelmatig updaten en jullie op de hoogte houden. ![]() Hieronder foto van hoe de golf er met duitse autodagen bij stond: Inmiddels zijn de bbs rsen eronder weg gepoetst en liggen lekker warm te wachten tot de zomer volgend jaar ![]() Deze week ga ik op de koffie bij de beste meneer die me gaat helpen en de week erop is het zover dan gaan we beginnen ![]() Groeten Kevin |
|
|||
|
|||
![]() mooie 1 zeg, en de plannen klinken erg goed.
succes! |
|
|||
|
|||
![]() goede plannen alleen jammer al zo vroeg, de meetings zijn net in volle gang....
Maar goed dan staat ie volgend seizoen er weer super bij. Succes en blijf zeker volgen. Groetjes ron |
|
||||
|
||||
![]() mooie plannen!
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties en ja tis niet anders dan volgend jaar er maar goed bij
![]() Nou de plannen zijn gewijzigd blok word niet gereviseerd..... Heb aan het idee gedacht een 20vt erin te lepelen maar dit word me veel te gecompliceert en daar zit ook kostenplaatje aan verbonden Heb met Gerjan van Stroeve motorsport over gehad een heeft me het idee uit mijn hoofd gepraat ben blij van anders was ik aan iets begonnen waar ik spijt van zou krijgen ![]() ![]() Heb gister gebeld en kon vanmiddag wel even komen kijken.. Heb het blok gekocht dus er komt nu een 1.8 16v (pl) in heb paar fotos van blok gemaakt niet de beste kwaliteit fotos maar toch: en nog 1 Ben er zeer blij mee ![]() Er zullen nog meer delen verchroomd worden o.a kleppendeksel, poulies , motorsteunen en versnellingsbak staan op verlanglijst en vergulde delen worden vervangen door verchroomde delen Vind verguld niet zo mooi bij mijn golf staan vandaar ![]() Alle info over inbouwen in golf 1 is welkom wil liefst zo veel mogelijk zelf doen wie weet waar de motorsteunen te verkrijgen zijn voor golf 1 1.8 8v naar 1.8 16v pl ?? en welke steunen moet ik veranderen? Updates zullen volgen nu eerst het DX blok eruit ... Groeten Kevin Last edited by Kevin1988 : 24-07-2010 at 16:47. |
|
|||
|
|||
![]() niks de steunen zijn van je 1.8 8v zo over te zetten op je nieuwe 1.8 16v motor. plug and play
|
|
||||
|
||||
![]() @ Pewi vwteam
Ok dat scheelt veel werk en die steun van de versnellingsbak? omdat er een 16v bak achterkomt had gehoord dat je daar wel een andere voor moet hebben klopt dat en waar is die te krijgen? Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
![]() leuk project man en het blok ziet er super mooi uit
en er moeten ook nog sirocco aandrijf assen in geloof ik ![]() veel suc6 met je project ![]() gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() is dat t ouwe blok van jeroen kruizinga? Dan komt ie uit deze mk2
![]() ![]() Dan stond dit blokje er vast ook in de schuur.... ![]() ![]() Last edited by Der Ghopmeister : 25-07-2010 at 10:14. |
|
|||
|
|||
![]() scirocco aandrijfassen is niks mis mee hoor.
Of je neemt assen van het latere type golf 1 cabrio. Of je bouwt de bak om naar 90mm flensen zodat je je eigen assen kan houden. Blokje ziet er wel super uit. Suc6 ermee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ monark
Bedankt ![]() ja dat had ik gehoord ja dat je dan 100mm assen hebt @ Der Ghopmeister Klopt helemaal ![]() ![]() ![]() @ Domi Bedankt voor info ![]() neem moet ik dan nog meer aanpassen met aandrijving naam wiel toe? Wil graag golf 2 gti remschijven rondom dus miss optie dit alles te vervangen voor golf 2 gti weet niet of dat kan laat maar horen en iemand enig idee hoe dat zit met versnellingsbak steun aangezien er een 2Y bak in komt moet ik daar een andere steun voor hebben ? Bedankt voor de reacties ![]() Groeten Kevin |
|
||||
|
||||
![]() Dan hebbie een super blokje met een super staat van onderhoud etc
![]() en tja dat nieuwe blok is idd nogal van de zotte maar is wel super mooi gemaakt ![]() |