![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dus, ik was toch niet helemaal tevreden met de Mercedes velgen. Het zijn hele mooie velgen maar toch pastte ze niet echt onder de Jetta.
Heb dus iets nieuws opgehaald net en meteen maar eronder gezet. Het was zeer koud en ik moet de schroefset weer anders zetten dus betere foto's volgen. ![]() ![]() Misschien iets meer jullie smaak? zitten 205-40-17 bandjes omheen |
|
|||
|
|||
![]() Staat stukke beter man
![]() Heeft deze ook niet in Arnhem rondgereden? Herinner hem vaag ![]()
|
||||
|
||||
![]() staat um goed
![]()
|
|||
|
|||
![]() bedankt!!
En dat van arnhem weet ik niet. Weet dat ie van Gemballa was en ik heb hem bij groningen opgehaald |
|
||||
|
||||
![]() weet je wat deze auto nodig heeft..
een g60 ipv dat vreselijke eaton ding
|
||||
|
||||
![]() Nette Jetta, en erg leuk blok...
Maar ook deze wielen staan totaal niet, ogen mij veel te lomp...
|
||||
|
||||
![]() Gave Jetta, persoonlijk zou ik er toch andere wielen opgooien, vind ze niet zo... Maar verder gaaf ding
![]()
|
|||
|
|||
![]() is moeilijk iedereen tevreden te houden
![]() Maar goed deze blijven er even onderzitten. En heb zelf ook wel eens gedacht aan terug veranderen naar G60; puur vanwege de herrie die zo'n Eaton maakt. Rijd nu regelmatig met de compressor uit anders wordt je letterlijk door iedereen nagekeken. Maar ja een G-lader is nogal prijzig. |
|
||||
|
||||
![]() Velgen staan goed, misschien dat het door de close-up foto een beetje lomp lijkt.
![]()
|
||||
|
||||
![]() dikke velgen hoor zeker vet. Ik ging toen voor de echte stock look. Wat voor geluid hoor je dan? Bij mij begon het ook bij een raar geluidje en ook ik dacht dat het de waterpomp was. Uiteindelijk bleken me drijfstanglagers kapot en heb ik een donorblok gekocht die dit niet had. Misschien dat de 2 eigenaren tussen ons in er niet zuinig mee om gesprongen zijn?
|
|
|||
|
|||
![]() tja moeilijk te zeggen gemballa.
Het is iig een rond draaiend deel, en was laatst met iemand in gesprek en die zei ook dat het bijna zeker weten de lager was van de waterpomp. Dus heb een nieuwe liggen met pakkingen maar ben er nog niet aan toegekomen. Drijfstanglagers; kan ik dit op 1 of andere manier controleren? PS gemballa, stuurbekrachtigings poullie zat gewoon vast, dus die is het niet Last edited by Reuvers : 15-02-2010 at 16:15. |