![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Buiten het fijt van een vr6 in een 86c hangen,hoe wou je dat door de keuring krijgen?
of mot het een 1/4 mijl racer worden?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Voor mij is 1300cc genoeg. |
|
|||
|
|||
![]() verlagen zal er ook niet meer bijzitten dan aangezien het blok een stuk dieper is
veelste veel werk 20vt is dan nog aantrekkelijker |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hij heb nog airco ook das een luxe ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Is BTW een 6N...
|
||||
|
||||
![]() Ik vraag me af of je sneller bent bij het stoplicht.. Je wordt echt een stuk zwaarder met een (standaard) vr6 blok.
Waarom niet gewoon (makkelijker en goedkoper) een kleinere poelie (68 bv) en een chipje.. Ben nog geen auto tegengekomen die sneller is dan ik bij het stoplicht (die zijn er wel, mja hoe ver wil je gaan he :P) In ieder geval succes.
Polo G40 Genesis 1993 ![]() Last edited by PatrickG40 : 12-01-2010 at 07:35. |
|
||||
|
||||
![]() En als je er toch 3k tegenaan wilt gooien dan kun je ook gewoon een vr6 kopen toch?
De G40 ombouwen naar een vr6, ik weet het niet... Zou zo jammer zijn want die glader geeft hem nou net die charme.
|
|||
|
|||
![]() Helemaal mee eens.
En dat VR6 project wordt toch niks ![]() Als het dan hard moet gaan zou ik voor een 20VT gaan.
|
|||
|
|||
![]() kan ook voor 3000 een turbo erop bouwen zit je rond de +/- 200 pk dan weet je ook niet wat er gebeurd met een g40
zijn er weinig auto's die van je winnen optie 2 g60 lader, leuk diff erin en je lacht iedereen uit |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg gewoon kleinere poelie en een chipje..
Op dit moment met de originele velgen en winterbanden trek ik gemiddeld 3/10 keer een burnout bij het stoplicht (onbedoeld).. Dus waar wil je naartoe, vind het vermogen nu al onbeheersbaar af en toe. ![]()
|
|||
|
|||
![]() De auto is al gechipt en zit een andere poulie in.
ben op zoek naar een 2e hands turbo, maar eerst effe andere velgen en zakken. |
|
|||
|
|||
![]() Zou lekker kijken of je voor dat geld het blokje zelf kan verbouwen met evt een g60 erop andere nokkenas, zuigers stalen pakking enz
Ik vind een kleinere poelie op een Glader altijd zonde Zon ding krijgt toch meer op zijn donder en heeft last van overmatige slijtage en de riempjes zouden eerder vervangen moeten worden net als de dichtlijsten enz Neem dan een grotere lader of inderdaad een turbo Misschien is beidde wat? Soort TFSi idee Maar dat is mijn idee Verder moet je gewoon doen wat je zelf denk dat voor jouw ideaal is
|
|||
|
|||
![]() voor 3000 euro een turbo compressor blok bouwen op een g40 dan mag je een stoel nemen in de 2 de kamer
das namelijk ook niet te doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() is een vento of golf met ventofront.
|
|||
|
|||
![]() ja dat was precies wat ik dacht..
tenminste aan front te zien.. en aan parafanplaat etc.. zal wel gewoon een mk3 zijn.... niets speciaals dus.. @ topic starter.. g40 met turbo zal de makkelijkste/snelste/betrouwbaarste optie zijn denk ik zo.. polo met zwaar blok rijd ook niet leuk dus zou ik nooit aan beginne.. dan haal je de charmes van de polo meteen weg.. kan je beter meteen een golf kopen.. polo is leuk omdat het zon lekker licht hokje is.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tot 65mm kun je gaan zonder er "last" van te hebben, met een 68mm maak je iets van 12.000 toeren en de g-lader kan max 13.000 hebben (als ik me niet vergis). Moet er wel bij vermelden dat 65mm écht het maximum is, en je zult met super (98 octaan) moeten gaan rijden. Bron: gladerseite
|
|||
|
|||
![]() Dat valt wel mee hoor. Je moet alleen steeds meer aan gaan passen wil je het heel houden. En 98 octaan is ook niet nodig maar wel makkelijk. Chip op maat en je bent klaar
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan kom jij ook niet veel auto s tegen weinig stoplichten zeker ![]() hier rijden er zat die een g40 voorbij rijden ze zijn wel snel die dingen ![]() ging pas onderdelen halen bij romar toen zat er een voor me 144.5pk zei hij later in de 1 moest ik flink op t gas maar daarna kon ik m op douwen ![]() ben benieuwd hoe mn polo 1 1.3mpi straks wegrijd lekker licht en een beetje meer pk als standaard en over dit topic als je t voor de fun doet okee maar als t serieus is dan kan je beter t advies van de rest opvolgen g40 opfokken of een dikke 16vG60 1.4mpi turbo of doe eens gek en probeer een nieuwe 1.4tsi erin te proppen nou succes nog