![]() |
|
||||
|
||||
![]() Plannen klinken goed Ron....alleen ik zou die Bergcup schermen er niet aan vast plamuren..gaat opzeker werken,scheuren,aftekenen enz...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() orgineel gepopnageld toch ?
|
||||
|
||||
![]() Plannen klinken goed !!!
Zal zo nu en dan ff mee lezen!!! Grtz
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze zijn origineel idd met popnagels gemonteerd. Als je dit om de 3 cm doet en dan afplamuurd dan zal hij toch niet gaan werken? Jij bent hier de deskundige Chris, heb ik het mis of kan het dan wel? |
|
||||
|
||||
![]() Leuke plannen! Maar wat chris zegt moet je wel rekening mee houden...
|
||||
|
||||
![]() Leuke plannen
![]() Bergcup randen lijkt mij ook niet slim om te plamuren. En met popnagels vind ik ook wel wat hebben. succes! ![]()
|
||||
|
||||
![]() plannen zover zien er gaaf uit man benieuwd wat je er van maakt!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi golf! Goede kleur. Heb ik ook.
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb het ook al gezien met soort van haken / sluitsysteem, btje idee voor die "race" moterkappen... dat ze de set er volledig van af kunnen klikken, zodat je nog een aanhanger etc op kan...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt er inderdaad van uit gaan dat de plamuur gaat werken. En waarom niet gewoon lekker gepopt erop? Geeft wel de rauwe look wat ie hoort te hebben ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb je hier toevallig een linkje naar of foto's van?
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
![]() voorspoiler wil ik wel wat voor maken ja, als die demontabel blijft is het wat makkelijker in woonwijken.
Maar de wielkastranden zie ik liever niet ruw gemonteerd. Zal even kijken wat ik hiermee ga doen. |
|
||||
|
||||
![]() Ken je dat topic van VWVortex, oer die rwd mk2 met middenmotor? Die gast heeft zelf verbreders gemaakt, en daarna een mal van het plaatwerk inclusief verbreding. Compleet achterscherm er uit geknipt, en het geheel vervangen door een glasvezel paneel, inclusief verbreding.
Misschien is dat een optie voor je, al is dat nogal ingrijpend, en zul je waarschijnlijk een buizenframe nodig hebben om de stijfheid te behouden...
|
||||
|
||||
![]() En dan is het weer jammer dat er 'maar' een 1.8 in 't vooronder ligt?
![]() Kan je de schermen niet lijmen? Een goede lijm is in staat om het werken van het staal op te vangen, maar is harder dan een kitlaag. Als er tegenwoordig hele auto's gelijmd worden moet het toch ook mogelijk zijn om verbreders te lijmen.. Afwerken met plamuur blijft een puntje natuurlijk..
|
||||
|
||||
![]() Als ie al dat plaatwerk weg zaagt en een buizenframe gebruikt, weegt dat ding niet zo vreselijk veel meer. En als je dan toch bezig bent, zet je die 1.8 wat naar achteren, en zet je er 8 klepjes bij.
Dan gaat ie gelijk als dunne poep! Andere optie is het om de verbreding na te maken van metaal / blik. Vastlassen aan de auto, en meespuiten. De vormen van zo'n kitjes zijn meestal toch redelijk rechttoe rechtaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HA! Jij hebt nog nooit geprobeerd om uit staal een dubbel gekromde spatbordverbreder te buigen/ vormen. ![]() Er is een reden dat het spul van millimeters dik kunststof gemaakt wordt.
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat dit het forum was van "kan niet bestaat niet".
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb niet gezegd dat het niet KAN, jij beweert het volgende:
Quote:
dat is dus niet zo ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Het word als het goed is een 2,0 onderblok met 1.8 cillinderkop.
Andere nokkenas en webers, vliegwielafdraaien etc etc. Als ik 140-150 pk heb vind ik het meer dan genoeg. Het gewicht zal ook niet zo hoog zijn. Dus de verhouding is prima. Of je nu een mk2 g60 neemt met chipje van 190 pk of een kale golf 1 met 140 pk. De verhouding is hetzelfde , dus gaat hard genoeg. En vind het leuker qua rijgedrag dan topsnelheid. Maar goed, motorkeuze kan nog veranderen je weet maar nooit wat er op je pad komt. ![]() En de verbredingskit eraan lijmen is ook nog een optie, ik weet dat ze in de schade herstel kitten hebben die gelijk aan lassen staan. Deze gaan we ook gebruiken bij mijn zwager zijn auto, dit is een 1998 ibiza die word voorzien van de rallye kit waar het fabrieksteam rally mee gereden heeft. Deze heeft polyester schermen voor , en aan de achterkant word hij verbreed met polyester overzet stukken. Zal hier ook wel eens wat foto`s van maken als we bezig zijn, die gaat ook zo snel mogelijk bij mij in de schuur naar binnen. |
|
||||
|
||||
![]() kan je daar mooi op oefenen
![]()