![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hiervoor kan je toch gewoon bij elke schade hersteller/auto spuiter, in je buurt terecht?
Wil je lekker harde lak, loop je even een zaak binnen waar ze vrachtwagens herstellen. Die gebruiken vaak 2 component epoxy lak voor trailers enz... Bestand tegen zout inwerking en chemicalien. Steenslag vaster dan gewone lak. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat is niet heel goedkoop? Want wil het netjes, en mijzelf lijkt het niet te lukken. Heb wel al meerdere setjes in zijn geheel gespoten en dat wou wel lukken maar half wil niet echt. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dacht rond de 500 Euro.
|
||||
|
||||
![]() Sow zoveel had ik nu ook weer niet verwacht, dat vind ik weer iets te veel van het goede. Dan ga ik het nog een proberen.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Bij een gewone schade hersteller betaal je echt niet meer dan 200 250 euro als hij het mag meenemen de eerste keer hij zwart spuit. |
|
|||
|
|||
![]() Heb het vandaag zelf gedaan bij mijn classics. Super netjes gelukt.
Eerst goed ontvetten met amonia, daarna afplakken met schilderstape en oude krant en uitsnijden met een scalpel. Nogmaals licht ontvetten met vochtige doek en amonia. Alu Primer 4,5 uur drogen, 1e laag zwart 10 min drogen, 2e laag zwart 30 min drogen daarna laag blanke lak 10 min drogen nog een laag blank en vervolgens uit laten harden. Tape er na twee uur afgehaald, super netjes gelukt. Dus het is zelf te doen, het afplakken is alleen wel een secuur werkje. Gr, pim Last edited by SjefG40 : 13-04-2010 at 19:13. |
|
||||
|
||||
![]() mmm ja ik heb nu bij iemand opgevraagd wat het kost om te laten doen,
Dat wacht ik nog af en anders ga ik nog maar eens een poging wagen. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Zo heb alleen de velgrand afgeplakt en de velgen liggen momenteel bij de spuiter.
Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij welke spuiter ?
|
|||
|
|||
![]() Bij wheelcare doen ze velgen stralen, afdraaien en poedercoaten voor ik geloof iets van €52,- per velg? (Ligt wel aan de grote van de velg) Dus voor het hart ben je niet meer dan dat per velg kwijt lijkt me...
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Een kennis van mij is spuiter en deze spuit ze voor een vriendenprijsje voor mij.
Had al eerder bij Steiner gevraagt maar deze heeft niks meer laten weten. Erik. |