![]() |
|
||||
|
||||
![]() toch gebeurt het wel,ik heb er onderlaatst nog 1 onderhanden gehad....
van een nigeriaan ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je kan het dan duidelijk zien, de plekken die gedaan moeten worden kan je bijna niet onzichtbaar weg moffelen.
Maar goed, niet dat ik me daar mee bezig hou hoor. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb er niet opgelet en het boeit me ook weinig,zolang ik betaald krijg werk ik aan alles wat me voorgeschoven word
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb hem, Richard, aangesproken met Herman, en gevraagd of ik komende week langs kon komen om de auto op te halen, en kreeg dezelfde mail terug als hierboven staat.
Die vraag naar het telefoonnummer is me inderdaad nieuw, daar begrijp ik het precieze nut niet zo van...
|
|||
|
|||
![]() jammer dat het allemaal zo moet, en helaas zijn er nog steeds mensen die erin trappen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() tel nummer gebruiken ze voor je op te bellen en je te laten betalen voor het gesprek en dan kraken ze je nummer en bellen ze op jou rekening.
Werd vroeger veel gedaan in frankrijk. grtz Jel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geweldig! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk inderdaad dat het ze daar om te doen is. In de eerste mail terug naar die kerel geef ik aan geen mobiel te hebben, en zijn reactie bevat weer de vraag of ik een mobiel nummer heb... ![]() Daarnaast blijf ik hem maar aanspreken met Herman, wat hem niet echt schijnt te storen... Heb hem gezegd dat ik hem best effe vanuit een telefooncel (bestaan die dingen eigenlijk nog?) wil bellen als ie me zijn nummer geeft. ![]()