![]() |
|
View Poll Results: VR6 of 1.6Turbo? | |||
VR6 |
![]() ![]() ![]() |
18 | 34.62% |
1.6Turbo |
![]() ![]() ![]() |
34 | 65.38% |
Voters: 52. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() De beleving van de VR6 is idd geweldig,maar de blokken zijn aardig zwaarder dan de 4 cilinders.
|
|
||||
|
||||
![]() wat dus betekent dat je met 4cil. een veel wendbaardere auto hebt met een veel betere gewichtsverdeling
![]()
|
||||
|
||||
![]() idd.
Ik denk dat je hier op het circuit meer plezier aan beleefd. Wat moet de 1600 gaan doen aan pk's?? |
|
||||
|
||||
![]() Ik hoor dat nou elke keer... maar wat is nou precies het verschil in gewicht van een VR en bijvoorbeeld een KR?
Heeft iemand concrete getallen?
|
|||
|
|||
![]() ik zou beide combineren, vr6 turbo blijft toch wel eens van de dikste motoren en geluiden...moeten wij je overtuigen?
ik zou zeggen, kom over een week maar een aantal dagen bij de shell in velden (au) staan en je bent verkocht !!! by the way: als over twee weken het fesst echt begint, zijn ze weer weg...
|
||||
|
||||
![]() 5 cilinder turbo ook goed??
Wir sind dabei ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik rij nu net een tijdje in men golf 2 vr6 maar ik vind het elke keer een geweldige ervaring, heerlijk het geluid het koppel in elke versn en elk toerengebied.
dan maar een beetje zwaarder voorin maar rijden doet het perfect. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tussen 150 en 200, exact weet ik het nog niet ![]() dat een vr6turbo ruig klinkt weet ik ook wel,maar als dat een optie was had ie ook in de poll gestaan ![]() ik denk dat ik maar lekker doorga met het 1600-je ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij rijd met een complete auto,geloof me dat als je hem helemaal kaalmaakt je de auto niet terugkent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vervelend als telkens het topic bovenaan komt te staan door die poll, en niemand iets zegt...
![]()
|
||||
|
||||
![]() goede 16v maakt gehakt van een vr6.. in een 1 een 2 en in een golf 3.
8 pitter maakt gehakt van de 16v 5 pitter turbo maakt half gas nog gehakt van alles.
|
||||
|
||||
![]() 1.6 turbo voor de gewichtsverdeling idd, en die kunnen ook erg geil klinken, die bergrenners klinken onwijs bruut met die 1.6jes, en daar zit niet eens n turbo op.
vr6 is veel meer n cruise blok, beetje loom en trekkracht. Wel een hele geile sound idd. |
|
||||
|
||||
![]() Wat een twijvelaars topic
![]() Vervelend als telkens het topic bovenaan komt te staan door die poll, en niemand iets zegt... is ook behoorlijk nutteloos ! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoe zou jij je eigen post omschrijven? ![]() ![]() @ De Pul, gewoon de 1.6 afmaken. Ben je toch al mee bezig. Dit weekend een G40 gehaald bij een maatje van je (Jan) in Biddinghuizen, we hebben 't nog even over je gehad ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1600
Gewoon doen. |
|
||||
|
||||
![]() leichtbau 1.6T, zeker weten
en voor de roffel een 5cil in de audi plempen |
|
||||
|
||||
![]() Gerben, gewoon lekker die 1.6t erin man
![]()
|
||||
|
||||
![]() alleen voor rechtdoor: vr6
als er ook maar een beetje gestuurd moet worden: 1.6T dus....topic sluiten, 1.6T afbouwen, en filmpjes posten ![]()
|
|||
|
|||
![]() een 1600t is een stuk beeter rijden op circuit maar een vr6 op de openbare weg (snelweg) rijd het heerlijk je hoeft zoon motor niet constant op de ziel te trappen
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() denk zo'n 1.6t ook niet hoor
![]()