![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit Pim
![]() ik heb alleen net mn 1.6 8V uit mn auto gehaald ![]()
|
|||
|
|||
![]() Omdat het een lijdensweg is om goede stalen lasbochten te vinden en omdat staal in de praktijk duurder blijkt dan rvs of ALU, heb ik besloten om te stoppen met het maken van stalen spruitstukken. Vandaag heb ik de laatste afgemaakt welke naar de coater gaat van de week. In de toekomst dus alleen nog RVS en ALU custom spruitstukken.
Gr, pim |
|
|||
|
|||
![]() Hier nog even wat foto's van het uiteindelijke spruitstuk.
(op de foto's nog niet afgelast maar wel gehecht, inmiddels afgelast en naar de coater) Mvg, Pim Bonne |
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kun je dit ook?
|
|||
|
|||
![]() wow, wat een mooie lassen zeg!!
Last edited by Tjaap : 19-07-2010 at 16:04. |
|
|||
|
|||
![]() Moet wel lukken, ik zie alleen dat twee foto's het niet doen en die zijn waarschijnlijk de crusiaalste. Hoe zitten de runners aan de collector?
Edit: lag aan me pc. maar het moet wel te doen zijn. Zal es even kijken hoe alles in elkaar zit. Ik neem aan dat het alu is? Of hoge kwaliteit RVS met gebeitste lassen. Kan je mij nog een foto sturen van de voetplaat waar de injectoren inkomen? Ik zou alleen de kelken anders maken. Ik zou het zo maken, het lijkt mij dat de flow dan beter is. ![]() Mvg, Pim Bonne Last edited by SjefG40 : 19-07-2010 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() oke.. denk dat we binnenkort even om de tafel moeten
|
|||
|
|||
![]() Up!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi werk lever je daar af zeg! Doe je ook afstellen?
Niet dat ik persoonlijk interesse heb, maar lijkt me dat het wel ideaal zou zijn als jij het adresje bent waar je naartoe gaat voor een carbombouw. Dan kun je in een dagje het spul monteren en afstellen en rijdend naar huis. Is wel markt voor! Plus, goede carbafstellers zijn er niet veel! |
|
|||
|
|||
![]() Afstellen doe ik eigenlijk nog niet, ik heb daar iets te weinig ruimte voor. Ik moet hoog nodig een aantal blokken en onderdelen gaan verkopen. om ruimte te maken zodat ik dat ik het afstellen er ook bij kan gaan doen en daarnaast ook weer eens kan beginnen aan m'n eigen polo.
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
![]() Zo, ben weer terug van vakantie dus weer in staat om pb mails etc te beantwoorden.
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is je neef Daniel bij toeval ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het toeval maakt daniel al 21 jaar mijn achterneef.
Hij is de neef van m'n vader. Woont op Texel en heeft een bedrijf ''Bonne Mechanisatie'' Als je die bedoeld dan hebben we het over dezelfde persoon. Waar ken jij Daniel van dan? Gr, Pim |
|
|||
|
|||
![]() jajaja, zelfde Daniel indeed. Ik woon op het zelfde eiland, in de zelfde polder
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
das idd een bruut apparaat. Geen koppeling 2 versnellingen en 650pk. Ligt nog een 700pk blok int rek maar dies te zwaar. Doet hem maar de groeten. Gr, pim. |
|
||||
|
||||
![]() @Pim, Wat voor school doe je? WTB? ziet er netjes uit...
|
|||
|
|||
![]() Ik heb eerst twee jaar hbo wtb gedaan. Daarmee gestopt omdat ik me draai niet vond.
Nu begin ik aan m'n tweede jaar IPO. lassen heb ik geleerd uit een boekje en gewoon 'doen'. Mvg, Pim Quote:
|