![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier waren we de scheerstand van onze tondeuses aan het bespreken :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Sorry sorry, had gezegd dat ik zou komen maar kwam wat tussen. Zit midden in het regelen van een verhuizing voor 1 persoon, als je begrijpt wat ik bedoel :frown:
Als ik de foto's zie heb ik al spijt dat ik niet geweest ben ![]() Zie jullie wellicht zaterdag a.s. Peppie |
|
||||
|
||||
![]() ik vond het ook deze keer weer gezellig. het waaide inderdaad een beetje en her en der was er een buitje. kon de gezleligheid niet drukken, kwam ook omdat we binnen konden staan natuurlijk..
leon, erg mooi foto van me Vlammuh eend :biggrin: tot laterszscsz maar weer.
|
||||
|
||||
![]() Jurgen de spraakwaterval. Het valt toch wel op dat echt alleen Jurgen aan het woord is?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @peppie; leon en ik vroeger het ons nog af waar je was!
Sterkte! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank je....
Binnenkort ben ik dus ook ff niet op het forum ivm overzetten ADSL naar nieuw adres. Maar..... I'll be back! Tot horens |
|
||||
|
||||
![]() tot horens dan maar! misschien loop je zaterdag nog mensen tegen het lijf!
Ik ben er iig! Succes! |
|
||||
|
||||
![]() Ik had nog niet gereageerd, geloof ik.... Beetje druk gehad. Maar het was idd errrg gezellig! Goed gelachen, iig. Wanneer is de volgende? Maart? Dan kunnen we er net zo goed in februari weer eentje hebben!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mee eens bob!!! Februari de volgende?? 1 februari dus??
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Was zeker gezellig zo voor de dinsdag avond voor mij de derde keer dat ik erbij was maar volgende keer ben ik er zeker weer bij.
|
|
||||
|
||||
![]() De volgende is 5 april 2005, check anders gelijk ff de Aircooled Cruise Night website en noteer alle komende data's voor 2005 alvast in jullie agenda's!
![]()
|
||||
|
||||
![]() anders kennen we toch in feb. afspreken bij snowworld ofzo, of ergens anders in de buurt???
ik hoor het wel... ik ga me koffer pakken.... succes allemaal bij KWF. proost ![]()