![]() |
|
||||
|
||||
![]() De schokbrekers mogen lekken maar de veren moeten heel zijn en niet roestig, als het iets anders is dan weet ik het niet. Hier heb je een apk check-list voor de zekerheid
http://www.2ehandsauto.info/apk-checklist.html
|
|||
|
|||
![]() De veren zijn niet roestig.
Ik wilde hem vorige week op de brug zetten maar dat kon toen niet. En deze week heb ik er geen tijd voor. Pas zaten we met 4 man erin en ging het 10km goed en toen begon die weer aan te lopen rechts achter. |
|
|||
|
|||
![]() gewoon eerst apk laten keuren en dan kijken wat er aan edaan moet worden...........
|
|
|||
|
|||
![]() Waarschijnlijk zijn mijn achterwiellagers verrot.
Ik hoor nu soms ook links achter een raar geluid vandaan komen. Is het veel werk om die lagers te vervangen en wat kosten ze ongeveer. |
|
||||
|
||||
![]() ze kosten bijna niks, of het veel werk is weet ik niet...
|
|
|||
|
|||
![]() update
de auto is uiteindelijk in een keer door de apk gekomen. 1 wiel lager achter is vervangen en 2 stabilisatorstangen ook. zo stond die er een tijdje terug bij. ![]() omdat die achter aardig laag kwam heb ik de subwoofer er maar uit gehaald. ook heb ik de waterpomp maar eens vervangen en netjes koelvloeistof erin gedaan voor de winter. pas liep de motor heel onregelmatig met starte daardoor is de uitlaat gaan lekken. ik wil hem binnenkort gaan inruilen voor een kleinere auto, heeft iemand nog een idee wat ik voor deze kan vragen? en over een tijdje een golf 1 erbij kopen. |
|
|||
|
|||
![]() ik bied 200 euro
![]() |
|
|||
|
|||
![]() word waarschijnlijk volgende week ingeruild
dus bieden mag zit nog een aardige tijd apk op en is verder nog wel goed |
|
|||
|
|||
![]() hij is verkocht
gisteren een nieuwe auto opgehaald is helaas geen volkswagen over een tijdje wil ik nog wel een golf 1 kopen voor erbij |