![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee want mijn hoofd pas niet in jouw sterretje ![]() Tis niet aallen zoals Jaap zegt haar glimlach maar ook haar smile en ogen En ik als bewust kaal mens vindt dr haar ook nog eens mooi . Dat me brengt op : waar zijn de fotos van Patries en Iloon ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo lang je nog geen foto's kan plaatsen van af je PC wordt het niks met mij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een gezonde dosis zelfspot is niet verkeerd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mijn eigen hondje ![]() Mijn werk ![]() Mijn beste vrienden, tevens beide fanatiek VW rijders ![]() ![]() De club... ![]() De klasgenoten/collega's Vriend komt nog wel, vinden jullie toch al niet interessant :P
|
||||
|
||||
![]() stel mij voor aan die rechter Heleen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is verliefd en verloofd, sorry
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe, helaas Gert, maar zeldzaamheden zijn meer waard, dus ik plaats lekker geen foto! En trouwens, de laatste keer dat ik een foto van Ilona op het forum zette (die met de middelvinger) was ze niet helemaal over me te spreken :twisted:
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nog wel een paar in het archief zitten... meeting @ strand horst
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() naja, die strakie broekies zij wel hot hoor.....laat wat te raden over
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da was toch alleen achteraanzicht? :P
|
||||
|
||||
![]() ook goed, konten kijken....HA
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal het eens voorzichtig aan haar vragen : die overstrekte arm met die middelvinger en boze look : who needs a booskijkert ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() I've got 2
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal ik dan ff een foto plaatsen van mijn aars? HA!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Is dat:
1- je vriendin? 2- je hobby? 3- je huisdier? 4- je beste vriend?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja doe is, laat je gekrulde gaatje eens zien ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
z'n vriendin , jammer dat ze er altijd maar tijdelijk is :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk nou uit : op het oude forum toonde ik niet alleen mijn aars maar ook disrespect naar de Team . Let niet op de spelvautun : ik heb ze niet bedacht . En over Sjampoo zijn pic : iig niet zijn vriendin . Die is wat warmbloediger dan jullie denken ![]() |