![]() |
|
||||
|
||||
![]() die ebut heeft wel smaak hoor
lache man |
|
||||
|
||||
![]() Was aardig druk, kon helaas niet met mn eigen dieseltje komen, koppakking is beetje stuk.
Niet mijn soort meeting, maar wel leuk om ff weer wat bekenden te zien. Viel mij trouwens als volksforum.com bezoeker op dat ik bijna NIEMAND kende. Heb gezien VW Speed (ken ik de meeste wel van) Tommy Sabine Bob Rene (Rallyegolf) gisteren met de 320 touring En de rest ken ik allemaal niet ![]() O ja, ik was trouwens diegene die die blauwe ibiza midden op de parkeerplaats had gezet bij die 2 bussen.
|
||||
|
||||
![]() Heb ook een Golf 1 cabrio gezien met een volksforum stikkert.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
That was moi!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah, die heb ik idd ook gezien, oftewel Jeff dus... (reed net naar binnen de bocht om, bijna over mijn tenen...
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nais apparaat, heb je daarom 2 flyers gegeven ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Danku! Vond het ook een gezellige dag. Alleen nu bedenken wat er de volgende keer weer op moet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is de midwintermeeting, doe maar een iglo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() cool, mijn hok staat er ook op... :p
en Lennart... whahaha... hûnehok!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() daarom sta ik r net niet op hahahaha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey jeff, Ik heb je niet gezien?? |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat waren wij :biggrin: ![]() Idd een leuke meeting! Ik was om 15.00u al weg, en een rustige meeting ervaren, kan me wel herinneren dat er een paar Golfjes 3 kwamen met veel kabaal ![]() Grtzzz
|
||||
|
||||
![]() Foto's staan inmiddels op ----> WWW.VW-SPEED.NL <----
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welles!!!! Toen de cabrio's van GolfCabrio.com aankwamen rijden stonden jij en Bob bij de ingang naar de kartbaan. Ik zwaaide en riep "hoi" van uit mijn cabrio. Jullie zwaaiden terug. Dus jullie hebben mij gezien. Nananana
|
||||
|
||||
![]() De Passat van Ebut is trouwens de "auto van deze week" op www.Golfcabrio.com. Ik ben zwaar onder druk gezet (dreigementen) dat ik deze week geen "cabrio van de week" mocht uitzoeken.
Dus Ebut, jij hebt de exclusieve eer om als uitzondering, als niet cabrio, de auto van de week te mogen zijn. Volgende week gaan we weer vrolijk verder met de "cabrio van de week".
|
||||
|
||||
![]() ik ben geflitst zie ik wel weer toen ik met "vag-freak" (zo heet hij op vwforum) mijn lichte olie lekkage aan het checken was... was gelukkig niet erg!
en Ebut gefeliciteerd met je benoeming! is ook zeer terecht eigenlijk, met zoon meesterlijke wagen.
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 12-01-2005 at 11:20. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ohhh fuck ja!! Bob vroeg nog wie dat was, maar ik wist het ff niet meer, kon je niet meer plaatsen! Heb je natuurlijk ook maar 1 keer vluchtig gezien bij va. HET SPIJT ME! Maar ik heb wel gezwaaid, zo ben ik dan wel weer....... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind je het vreemd?! Op deze foto lijkt het alsof ie nieuw in de lak zit!! (Op die brown-wall na dan :P)
![]() Maar toch weer een hele prestatie!! Dat je met 500 euro zo'n eind kunt komen... Hulde aan Ebut!! |