![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De GTI Plus werd geleverd met 13 inch lichtmetaal, zie link: http://www.gticlassics.nl/00000099f...7c001/d006.html De GTI Plus was net als de Pirelli uitgevoerd met een lederen stuur en een Hella grille met breedstralers, zit ook op de Golf LX en GX (ook actiemodellen) Mijn GTI staat op 14 inch Ronalvelgen, het reservewiel is nog de originele 13 inch zoals afgebeeld op de bovenstaande link. De GTI van Peter van der Maden, van GTI Classics, is ook een GTI Plus. En dit is een originele "Italiaanse" GTI Plus: http://www.gticlassics.nl/00000099f...0102/index.html Een GTI Plus (geleverd in diverse landen muv Duitsland) is dus net als een GTI Pirelli, Trophy en Campaign (alleen Engeland) een actiemodel en is dus geen GTI Pirelli.
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' Last edited by Golf1Fan : 02-06-2010 at 23:40. |
|
|||
|
|||
![]() GTI plus en de Pirelli zijn niet hetzelfde.
Ori NL Pirelli is er gewoon niet. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Liever n originele NL Plus als n ingevoerde Pirelli moet ik eerlyk zeggen...
|
|||
|
|||
![]() omdat???
Pirelli is altijd invoer he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja volgens my wel, 84er met die kleur en dezelfde extra's enzo. Zal morgen s in de garage kyken by mn pa, daar heb ik t type plaatje nog liggen. Auto staat niet op myn naam dus toen ik die info opvroeg wilden ze t niet geven aan me...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja vandaar, vindt n NL kenteken n must ![]() Pirelli is ook erg mooi hoor, maar n ori Plus vind ik dan net wat aparter...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn idee! Voor vele maakt het geen ruk uit...maar ik zal nooit een Golf 1 met import kenteken kopen...Ok..ik lieg,ooit 1x gedaan..16 jaar geleden...toen ik 18 was..maar serieus na 1 dag al spijt en diezelfde week alweer kunnen verkopen ![]() Zal een eindeloze discussie zijn..dat duitse auto's beter onderhouden zijn...meer snelweg km's enz..maargoed....ori NL is wat telt ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Stelletje kenteken-fetisjisten.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die moeten er ook zijn he...
![]() Anders word het voor jullie zo saai..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is wat jij vind ![]() En ik heb liever een Pirelli waarvan alles Origineel in kleur is dan een origineel NL waar ze alles hebben van meegespoten (pirelli look-a-like ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jaap, mr. T plaatje bittesehr.
![]()
|
|||
|
|||
![]() wat je nu wel of niet leuk, orgineel, ned of niet boeien!!!!!doe wat je leuk vind.
(ik VIND die meegespoten bumpers ook niets) het gaat hiet over de discussie pirelli ja of nee!!!!!! nee dus...maar wel met de zelfde optie's en vw noemt het wel pirelli omdat het nummer 171g34 voor die laatste aparte uitvoering staat. als export hebben de nummers w65 / 712 gekregen en w64 / 707 gekregen!!!!! deze nummers horen ook bij de allerlaatste gti's dus de e nummers. met verschillende optie's ik lees op duitse forums dat ze dus ook met een lederen stuur en ook soms met pirelli velgen zijn geleverd!! |
|
||||
|
||||
![]() Excuse me...!
Waar wil je nu verder heen dan ? Volgens mij ben je overtuigd door die duitse forums...maakt de mening van andere hier toch niks meer uit...zo blijf je alleen maar twijfelen.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tjezus
![]() je bent dit topic zelf begonnen en je gaf gelijk het antwoord al. Quote:
Ori NL Pirelli is er gewoon niet. Daar voor in plaats was de GTI-Plus. En die heb jij. Dat ze hem Pirelli noemen is gewoon een fout. Klaar toch. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Conclusie is nu duidelijk dan??????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay, weer wat bijgeleerd, thank's! Quote:
Dat had ik dus al gezien he ;-) Edit.: okay, sorry, je bedoelt de auto wat niet voor de verkoop is! Quote:
"Campaign" wist ik nu je het zegt ook van, ik heb hier 'n engelstalig boek over Golf 1 en 2 liggen, dat heb ik 'ns enkele jaren geleden op de oldtimershow in het MECC gekocht, daar staan ook foto's van zo'n Campaign in, dat is 'n rode, mét Pirelli velgen (!), en ook 'n grill met breedstralers, maar bumpers, spatbordverbreders + spiegelhuizen daarvan gewoon zwart, en mét sidestriping, zoals bij GTI Plus en Trophy dus.
|
||||
|
||||
![]() Net ff gekeken en by my staat ook die code 171 G34 op t plaatje
![]()