![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb een zelfde probleem gehad met mijn scirocco gli uit 77 (is wel een euwigheid geleden 1980
![]() als ik de warme motor afzette en direkt weer starte deed hij het wel, na een 15 min had hij de neiging aan te slaan (een fraktie van een seconde) en daarna mocht ik lang starten voor hij weer opgang kwam (dit gebeurde cyl per cyl) het probleem lag aan lekkende injectoren, daardoor viel de benzinedruk weg(te laag) en starte hij slecht wanneer ik de motor enkele uren later ging starten (afgekoelde motor) deed hij het al na enkel seconden starten ik zou zeggen wissel eens van injectoren erwin |
|
|||
|
|||
![]() Heb ook hetzelfde probleem, kan zo aansluiten in het rijtje
![]() Ik heb zelf ook nog een vraag, wat voor een functie heeft de warmdraairegelaar eigenlijk en zou het daar ook aan kunnen liggen? Groeten Tim |
|
|||
|
|||
![]() je hebt ze ultrasoon gereinigd , als ik het goed voor heb zijn ze tweedehands
normaal gaan injectoren pas verstuiven als ze een bepaalde druk krijgen (zit een klepje in dacht ik)en als ze ouder worden kunnen ze gaan lekken met het gevolg dat de benzinedruk wegvalt probeer eens met een setje nieuwe erwin |
|
|||
|
|||
![]() Ja dit is een duidelijk Golf 1 probleem, en komt 9 van de 10 keer door slechte verstuivers.
Ultrasoon reinigen kan helpen, maar hoe gek het ook klinkt, ze kunnen versleten zijn, nieuwe kopen is best prijzig maar werkt het beste! |
|
|||
|
|||
![]() Bij mij was het probleem, dat de rubbers rond de injectoren bros en gescheurd waren en dus valse lucht trokken.
Na nieuwe afdicht rubbertjes gestoken te hebben liep en startte hij weer als een zonnetje. THX anyway. |
|
|||
|
|||
![]() Ik wil deze topic weer eens wakker schudden.
Bij mij begint het van voor af aan terug. Weer niet willen starten met warme motor. Weet iemand hoe duur nieuwe injectoren kosten?
|
|||
|
|||
![]() hallo, ben nieuw hier.
Weet denk ik wel de oplossing voor je startprobleem! Ik heb ook een mk1 gti met 1,8 DX motor, en mijne starte ook warm slecht. Eerst nieuwe injectoren gemonteerd, toen een nieuwe benzine pomp en nog starte de motor warm slecht. Toen ik daarna onder mn auto lag zag ik dat de druk accumulator een heel klein beetje benzine lekte via t schroefje midden op de achterzijde. Doordat de druk accumulator lekte verloor het brandstof systeem druk en verdampte de benzine in mn warme injector leidingen en had ik dus zodoende last van "vapour lock". Nadat ik de accumulator vervangen heb start mn motor direkt in 1 keer! grtn yal |