![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij heb ik ook wel eens een syncro in 3 deurs gezien. Of praat ik nu poep?
|
||||
|
||||
![]() Hele dikke auto,ook volgens mij een hele nette.
Als ik had gezwommen in het geld dan had ik nu deze erbij gehaald. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zijn alle 70 alleen in 5-deurs geproduceerd. |
|
|||
|
|||
![]() Weet toch haast zeker dat er ook 3deurs syncro zijn...
|
|
||||
|
||||
![]() steven heeft het over "gewone" sycnro's, en nu ik erover nadenk heb ik die ook in 3deurs gezien..
|
|
||||
|
||||
![]() Oke ik weet alleen dat die Limited er alleen in 5-deurs zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt syncro is er ook in 2deurs maar ze hebben de 4deurs genomen voor de ltd omdat dat casco steviger was met 4deuren meer hoeken en verstevigingen zitten daar in.
|
|||
|
|||
![]() Duidelijk!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kortere afstanden in de dorpels door de deuren = minder flex.. zo heb ik het ooit begrepen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt als een bus gerard! ![]() maar er zijn er 2 of 3 in de 3 deurs varaint uitgebracht zover ik weet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heeft een 4 deurs ook een betere gewichtsverdeling.
|
|||
|
|||
![]() zo dit is echt niet veel geld voor een limited
heb ze voor veel meer weg zien gaan in mindere staat ![]() sterker nog dit is de goedkoopste die ik ooit tekoop heb gezien zoiets kocht ik eerder dan een golf 4/5 gti of r32 (zelfdeprijs klasse) dit kan alleen nog maar duurder zakke doen ze nooit en nog een punt niet iedereen die geld teveel heb kan zoiets kopen worden echt zelden aangeboden dit is echt een buitenkansje
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() heb net gebeld was natuurlijk al weg .... hoe kan het anders voor dat geld
![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() wat een geld!
![]() maar wat een auto! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Deze motor in een Rallye is voor mij pas een échte Limited!
Dat was veel dikker geweest als ze 71 Ltd Rallye's hadden gemaakt!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |